آیا استاندار اصفهان تغییر می کند؛ / در حال به روز رسانی؛
تابناک اصفهان: چند هفته ای است پس از دیدار رسول زرگرپور، استاندار اصفهان در حاشیه جلسه هیئت دولت با حسن روحانی، شنیده هایی مبنی بر استعفای وی در سطح رسانه ها و شبکه های اجتماعی مطرح شد.
کد خبر: ۲۹۵۶۳۲
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۴ 13 September 2016
تابناک اصفهان: چند هفته ای است پس از دیدار رسول زرگرپور، استاندار اصفهان در حاشیه جلسه هیئت دولت با حسن روحانی، شنیده هایی مبنی بر استعفای وی در سطح رسانه ها و شبکه های اجتماعی مطرح شد؛ موضوعی که گوش به گوش در محافل مختلف چرخیده می شد و پس از عدم تحققش و همچنین تکذیبیه روابط عمومی استانداری اصفهان همه را به این نتیجه رساند که به طور قطع خبر استعفا مورد تکذیب است!

اما پا فشاری عده بسیاری که آن ها را جرگه افراد حوالی خیایان حسین آباد معرفی می کردند، بسیاری را به این نتیجه رساند که احتمال تغییر در رأس مدیریتی استان اصفهان کم نیست؛ همچنین که با اعلام گزینه های مختلف و وحدت بسیاری بر سر یکی از اصلاح طلبان مذهبی اصفهان این احتمال قوی تر نیز می شد! 

حال دقایقی پیش بار دیگر موجی در سطح شبکه های اجتماعی آغاز شد که خبر از موافقت وزیر کشور پس از اصرارهای مختلف زرگرپور برای استعفا از مدیریت استان اصفهان می داد.

در صورت تحقق این خبر که چندی پیش نیز تابناک اصفهان آن را پیش بینی کرده بود به احتمال زیاد رضایی رئیس پیشین سازمان حج و زیارت در دولت اصلاحات به عنوان استاندار پیشنهادی از سوی وزارت کشور به هیات دولت معرفی می شود!

------
آخرین اخبار و اتفاقات در این باره را از طریق سایت تابناک اصفهان بخوانید.
------

1- غلامرضا قائدی ها مدیر کل روابط عمومی استانداری اصفهان در گفتگو با رویش نیوز: زرگرپور از استانداری اصفهان استعفایی نداده است.

وی افزود: آقای زرگرپور هیچ استعفایی از استانداری اصفهان نداده است و مطرح شدن این شایعه بلافاصله پس از دیدار ایشان با رییس جمهور جای بسی سوال دارد که هدف از انتشار این شایعات چیست؟!

------

2- سیدسلمان سامانی سخنگوی وزارت کشور: استاندار اصفهان استعفا نداده اما تغییر استاندار در دست بررسی است./تسنیم
------
 دیدار رئیس دفتر رئیس جمهور با آیت‌الله مظاهری

محمد نهاوندیان رئیس دفتر رئیس جمهور شامگاه سه‌شنبه با آیت‌الله مظاهری از مراجع عظام تقلید و رئیس حوزه علمیه اصفهان دیدار کرد.
این دیدار در حالی انجام شد که برخی شبکه‌های اجتماعی به صورت غیررسمی از احتمال تغییر استاندار اصفهان خبر داده‌ بودند.
گفتنی است در این دیدار رسول زرگرپور استاندار اصفهان حضور نداشته است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :