نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی گفت: با ساماندهی 700 هزار میلیارد تومان سرمایه سرگردان کشور در حوزه تولید و اشتغال، شاهد تحول عظیم در اقتصاد کشور خواهیم بود.
کد خبر: ۲۹۵۵۱
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۶:۵۱ 30 April 2015
محمد اسماعیل‌نیا در همایش شوراهای اسلامی شهر و روستاهای شهرستان کاشمر در مجتمع مهراد این شهر اظهار داشت: در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به‌نام «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» نامگذاری شده است باید همه تلاش کنیم این همدلی و همزبانی در راستای خدمت به مردم و رفع مشکلات و معضلات منطقه عملیاتی و اجرایی کنیم.

وی با اشاره به اینکه شوراهای اسلامی در واقع یک میوه پرثمر برای انقلاب اسلامی هستند، یادآور شد: شوراهای اسلامی در دوران دفاع مقدس، انجام فعالیت‌های عمرانی و سایر حوزه‌ها نقش مهم و تأثیرگذاری ایفا کردند.

نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شوراهای اسلامی در حقیقت پل ارتباطی مردم و مسئولان هستند که تاکنون نقش خود را به خوبی اجرا کردند، خاطرنشان کرد: شورای اسلامی نهادی است که در استمرار انقلاب به داد مملکت رسید.

وی با تأکید بر اینکه باید با تغییر نگرش، فضای فرهنگی را به سمتی سوق دهیم که رشد و توسعه شهرستان را به دنبال داشته باشد، تصریح کرد: شوراهای اسلامی در واقع به عنوان بازوی توانمند نماینده مردم می‌توانند ضمن شناسایی نقاط ضعف و قوت به دنبال انجام حرکت‌های عمومی و عام المنفعه باشند.

اسماعیل‌نیا افزود: بدو نماینده شدن تاکنون 96 سفر به منطقه داشتم و در این سفرها دیدارهای مختلفی در زمینه‌های گوناگون برگزار و مشکلات و موضوعات متعددی را برای پیگیری در دستور کار قرار داده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه با پیگیری‌های انجام شده دانشکده پرستاری کاشمر به مجتمع آموزش عالی سلامت ارتقا یافته است، گفت: امیدوارم با اختصاص کامل اعتبار 10 میلیارد ریالی به پروژه بلوار امامزاده سید مرتضی امسال تکمیل و به پایان برسد.

نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اختصاص 155 میلیارد ریال اعتبار در قالب ماده 180 به شهرستان‌های کاشمر، خلیل آباد و بردسکن در سال گذشته افزود: این اعتبار که برای نخستین‌بار در اختیار نمایندگان مجلس قرار گرفته که از بودجه عمرانی سه شهرستان بیشتر بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار