معاون بهره‌برداری آبفای اصفهان:
تابناک: معاون بهره‌برداری شرکت آبفای اصفهان گفت: ارتقای کمی و کیفی تصفیه خانه شهرضا ۱۰۰ میلیارد تومان هزینه دارد.
کد خبر: ۲۹۵۳
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۱ 05 February 2015

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، مجتبی قبادیان عصر امروز در مراسم استقبال از وزیر نیرو در جمع مردم جرم‌افشار با اشاره به وضعیت تصفیه‌خانه فاضلاب شهرضا اظهار داشت: تصفیه خانه فاضلاب شهرضا در سال 1368 برای 120 هزار نفر جمعیت مطالعات آن انجام شد.

وی با بیان اینکه از ابتدای شروع طرح اعتراضات مردمی به محل تصفیه خانه بود افزود: 430 کیلومتر شبکه فاضلاب برای شهرضا پیش‌بینی شده که 250 کیلومتر آن هنوز باقی مانده است.

معاون بهره‌برداری شرکت آبفای اصفهان با بیان اینکه 35 درصد از شهر زیر پوشش شبکه فاضلاب است، بیان کرد: تکمیل شبکه فاضلاب در شهرضا به علت کمبود بودجه در این سال‌ها به کندی پیش رفته است.

وی تصریح کرد: در سال 90 با اختصاص یک میلیارد تومان بخش‌های مختلفی از تصفیه خانه را ارتقا دادیم و تا حدودی از بوی نامطبوع آن کاسته شد.

قبادیان افزود: بر اساس ضوابط تصفیه خانه شهرضا مجهز به کمربند سبز شد و 25 هزار اصله درخت در اطراف این تصفیه خانه کاشته شد.

وی خاطرنشان کرد: هزینه اولیه تکمیل 250 کیلومتر باقی مانده شبکه فاضلاب شهرضا 80 میلیارد تومان و ارتقای تصفیه خانه 20 میلیارد تومان است که در کل 100 میلیارد تومان ارتقای کمی و کیفی تصفیه خانه شهرضا هزینه دارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار