گزیده خطبه های نماز عیدقربان اصفهان؛
تابناک: مطرح شدن موضوع های حاشیه ای مانند کنسرت نباید مانع از رسیدگی به این موضوع شود بلکه باید با پیگیری ها و برخوردهای قاطع، اعتماد مردم را جلب کرد.
کد خبر: ۲۹۴۸۹۶
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۹ 12 September 2016
تابناک اصفهان: آیت‌الله سید ابوالحسن مهدوی صبح امروز در خطبه‌های نماز عید سعید قربان در اصفهان با اشاره به مدیریت غلط آل‌سعود در حج سال‌های گذشته اظهار داشت: در مراسم حج سال 66 و در مراسم برائت از مشرکان بسیاری از حجاج که اغلب ایرانی بودند به خاک و خون کشیده شدند.

وی افزود: بی‌تدبیری این رژیم سال گذشته نیز مرگ 7 هزار حاجی را در لباس احرام و سرزمین حرم امن الهی با لبان تشنه رقم زد و بار دیگر عدم لیاقت اینان را برای اداره امور حج نشان داد.

امام جمعه موقت اصفهان عربستان را پدرخوانده داعش خواند و با انتقاد از حمایت آل سعود از منافقان تصریح کرد: با پول خود این همه رذالت می‌کنند و مردم کشورهای مسلمان را به جان هم می‌اندازند؛ همچنین تروریست‌هایی را قالب گروهک‌های برای ضربه زدن به ما اجیر می‌کنند که در دام سربازان گمنام امام زمان (عج) گرفتار شدند.

وی با بیان این‌که علنی کردن ارتباط با اسرائیل ذلتی است که از آن بدتر وجود ندارد ادامه داد: رهبر انقلاب در سخنرانی اخیرشان آل سعود را شجره ملعونه دانستند که کاملاً بر واقعیت انطباق دارد.

مهدوی دلیل رفتارهای مداخله‌گرایانه عربستان را بیداری اسلامی در ملت‌های منطقه دانست و گفت: بیداری اسلامی نفوذ در دل‌ها و دعوت به اسلام است و راهپیمایی بزرگ اربعین و برنامه‌های این چنینی این نفوذ را نشان می‌دهد.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به مباحث داخلی کشور از جمله موضوع حقوق‌های نجومی خاطرنشان کرد: بعضی از مدیران حقوق‌های ظالمانه و غیرعادلانه‌ای دریافت کردند که گناه و خیانت به امت اسلامی است.
 
وی با اشاره به شایعه هایی که هفته گذشته درباره استعفای استاندار اصفهان مطرح شد، افزود: تغییر مسئولان در فرصت کوتاه باقی مانده تا زمان انتخابات، آرامش جامعه را به هم می زند.
 
آیت الله مهدوی در ادامه با تاکید بر لزوم توجه بیشتر به بحث اقتصاد مقاومتی و تقویت بنیه دفاعی و نظامی کشور، گفت: به جای حاشیه سازی ها باید به این مباحث پرداخته شود.
 
وی با اشاره به موضوع حقوق های نجومی نیز گفت: دریافت حقوق های نجومی و غیرعادلانه، خیانت به امت اسلامی است و این موضوع نباید با گذشت زمان فراموش شود.
 
امام جمعه موقت اصفهان اظهار کرد: مطرح شدن موضوع های حاشیه ای مانند کنسرت نباید مانع از رسیدگی به این موضوع شود بلکه باید با پیگیری ها و برخوردهای قاطع، اعتماد مردم را جلب کرد.
 
وی با اشاره به سخن امام راحل (ره) درباره سینما که فرمودند ' ما با سینما مخالف نیستیم بلکه با کار حرام مخالف هستیم'، تصریح کرد: مشکل ما کنسرت نیست بلکه مردم در همه شهرها و استان ها می خواهند که کارهای حرام انجام نشود.  
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار