تابناک: معاون فرماندار فلاورجان گفت: باید سعی کنیم فرهنگ مطالعه را در جامعه به ویژه بین سالمندان ترویج دهیم که این، خود می‌تواند زمینه ساز پیشگیری از بعضی بیماری‌ها در آنان باشد.
کد خبر: ۲۹۳۶۴
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۵ 29 April 2015
به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان فلاورجان، عباس آقایی در نخستین جلسه شورای سالمندان شهرستان با بیان اینکه جمعیت میانسال و سالمند کشور رو به افزایش است، اظهار کرد: با توجه به افزایش روز افزون جمعیت میانسال و سالمند کشور، باید برنامه‌هایی در راستای تکریم و تجلیل این افراد تدوین شود.

معاون فرماندار فلاورجان با اشاره به آیین نامه شورای ساماندهی سالمندان، افزود: امیدواریم در آینده نزدیک بتوانیم راهکارها و تمهیدات لازم را برای ساماندهی سالمندان و رفع مشکلات آنان ارائه داده و گام‌های مؤثری در این رابطه برداریم.

وی از دستگاه‌های اجرایی شهرستان خواست که با همکاری‌های بین بخشی اقدامات اولیه را در راستای رسیدگی به امور سالمندان انجام دهند و ادامه داد: باید سازوکارها و فرهنگ سازی لازم در جامعه برای فعالیت خیریه‌ها در امور سالمندان بیش از پیش انجام شود.

وی تکریم سالمندان را حائز اهمیت دانست و خاطرنشان کرد: سالمندان در فرهنگ ایرانیان از جایگاه اجتماعی بالایی برخوردار بوده‌اند و تکریم آنها امری ضروری و نیازمند همکاری مراکز فرهنگی است.

معاون فرماندار فلاورجان با تأکید بر اهمیت ترویج فرهنگ مطالعه در جامعه، اظهار کرد: باید سعی کنیم فرهنگ مطالعه را در جامعه بلاخص بین سالمندان ترویج دهیم که این، خود می‌تواند زمینه ساز پیشگیری از برخی بیماری‌ها در آنان باشد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار