تابناک: با حضور استاندار اصفهان، ماشاالله طحانیان‌زاده به‌عنوان فرماندار جدید شهرستان بوئین و میاندشت اصفهان معرفی شد.
کد خبر: ۲۹۲۸۲
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۴ 29 April 2015
به گزارش تابناک به نقل از اداره‌کل روابط عمومی استانداری اصفهان، رسول زرگرپور در جلسه شورای اداری شهرستان بوئین میاندشت با ادای احترام به مقام شامخ 255 شهید و 600 جانباز و آزاده این شهرستان، اظهار داشت: آرامش امروز ایران به برکت خون شهدا و صبوری و مقاومت ایثارگران و جانبازان است.

وی با بیان اینکه مردم با انتخاب دکتر روحانی در حماسه 24 خرداد خواستار اعتدال و دوری از هرگونه تندروی و همچنین ارتباط عزتمند با کشورهای دنیا و خروج کشور از رکود و کاهش تورم شدند، افزود: دولت با وجود تحریم‌های شکننده و کاهش قیمت نفت تا جایی که امکان داشت، توانست شعارهای خود را محقق کند.

استاندار اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر بیشتر کشورهای دنیا خواهان افزایش تعاملات فرهنگی، اقتصادی و گردشگری با ایران هستند، بیان کرد: افزایش 3 برابری ورود گردشگران و حضور بیش از 80 هیئت از مقامات کشورهای خارجی به اصفهان ناشی از سیاست‌های دولت در زمینه ارتباط عزتمند در قالب عزت، حکمت و مصلحت با دنیا است.

وی به کاهش 6 هزار نفری استفاده کننده از بیمه بیکاری اشاره و تصریح کرد: این آمار نشان از خارج شدن کشور از رکود و ورود به رونق اقتصادی است.

زرگرپور با اشاره به برگزاری 2 انتخابات مهم در امسال گفت:‌ رهبر معظم انقلاب به همین دلیل امسال را سال دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی نام‌گذاری کردند و امیدوار هستیم که این انتخابات با‌شکوه و باصلابت برگزار شود و نتایج آن مورد رضایت رهبر معظم انقلاب و مردم باشد.

وی به برگزاری جلساتی با سیاسیون و شوراها برای تبیین شعار امسال اشاره و خاطرنشان کرد: ‌امیدوار هستیم که با وحدت و ارائه راهکارهای اساسی در این باره تلاش شود که گفتمان اعتدال در کشور تحقق یابد.

استاندار اصفهان با بیان اینکه تحقق این گفتمان نیازمند برنامه‌های ویژه خود بوده، اظهار داشت: دولت باید مبشر و مبلغ این سیاست‌ها باشد.

وی افزود:‌ اگر هماهنگی و تعامل در شهرستان‌ها وجود نداشته باشد محور توسعه از آن شهرستان گرفته می‌شود و فرمانداران باید در راستای افزایش این تعاملات تلاش کرده و مدیران را بر‌اساس اعتدال، تخصص و تعامل انتخاب کنند.

زرگرپور بیان کرد: با تبدیل بوئین میاندشت به یک شهرستان و با همت فرماندار سابق گام‌های بزرگی در راستای استقرار دستگاه‌های اجرائی و ادارات در این شهرستان برداشته شده و خوشبختانه اغلب ادارات در این شهرستان مستقر شد.

وی تصریح کرد: فرماندار جدید باید تلاش خود را 2 برابر کنند، چرا‌که مردم انتظار دارند که با شهرستان شدن این بخش‌، رشد و توسعه این منطقه سرعت بگیرد.

استاندار اصفهان گفت: فرماندار جدید باید میانه‌رو باشد و با همه جناح‌ها تعامل داشته و توجه داشت باشد که آنچه در پایان برنامه‌ها و پست‌ها برجای می‌ماند، لبخند رضایت مردم است.

وی بر طنین‌انداز شدن صدای اذان در همه ادارات و میدان‌های شهرها تأکید و خاطرنشان کرد: مدیران باید نخستین نفرات در صفوف نماز جماعت باشند.

در پایان این مراسم ماشاالله طحانیان‌زاده به‌عنوان فرماندار جدید شهرستان بوئین و میاندشت معرفی و از خدمات ارزنده امیر هادی فرماندار سابق تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار