مدیرکل آموزش و پرورش قزوین
توزیع کتب درسی دوره اول و دوم متوسطه در کتاب فروشی ها مجاز سطح استان از 15 شهریور ماه آغاز شد.
کد خبر: ۲۹۲۶۶۵
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۶ 07 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین، سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با اشاره به توزیع کتب درسی اظهار داشت: توزیع کتب درسی دوره اول و دوم متوسطه در کتاب فروشی ها مجاز سطح استان از 15 شهریور ماه آغاز شد.

وی افزود: تاکنون بالغ بر 119 هزار و 180 دانش آموز دوره ابتدایی و پیش دانشگاهی در سامانه اینترنتی ثبت نام کتب درسی، درخواست خود را ثبت نموده اند و کتب درسی درخواست شده در حال توزیع می باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین خاطر نشان کرد: از مجموع کل کتاب های ثبت شده در سامانه، تعداد 112 هزار و 852 ویژه دوره ابتدایی و تعداد 6 هزار و 328 ویژه دوره پیش دانشگاهی شامل یکهزار و 403 نفر در رشته ریاضی و فیزیک، 3 هزار و 71 نفر در رشته علوم تجربی، یکهزار و 781 نفر در رشته علو انسانی، 47 نفر در رشته علوم و معارف اسلامی و 26 نفر در رشته علوم هنری می باشد.

قاسمی تصریح کرد: کتب درسی رشته های فنی و حرفه ای و کاردانش سال سوم تحویل گرفته شده است که در حال توزیع می باشد، همچنین دانش آموزان جا مانده در دوره ابتدایی و پیش دانشگاهی می توانند در سامانه ثبت نام کتب درسی، درخواست خود را ثبت نموده و از طریق پست سفارشی کتب خود را دریافت نمایند.

گفتنی است برای ثبت سفارش کتب درسی می توان از طريق سامانه الکترونیکیwww.irtextbook.ir  ياwww.irtextbook.com  اقدام نمود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار