رییس حوزه هنری استان اصفهان خبر داد:
تابناک: رییس حوزه هنری استان اصفهان گفت: قرار است در هفته آینده به عنوان اولین مرحله سینماهای ساحل، خانواده و فلسطین از طرف بنیاد شهید تحویل حوزه هنری استان اصفهان شود و سایر سینماها نیز در مرحله بعد تحویل داده خواهد شد.
کد خبر: ۲۹۲۳۵
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۶ 29 April 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، سید مهدی سیدین نیا پیرامون سینماهایی که قرار بود از بنیاد شهید به حوزه هنری واگذار شود، اظهار کرد: به لطف خدا قرار است در اوایل هفته آینده، چند مسوول از تهران بیایند و چند سینمای اصفهان تحویل حوزه هنری شود.

وی با بیان اینکه چندبار است که تاریخ تحویل سینماها تغییر کرده است،افزود: امیدواریم که تاریخ هفته آینده تغییر نکند و سینماهایی که معین شده به حوزه هنری تحویل داده شود.

رییس حوزه هنری استان اصفهان اضافه کرد: سینماهای ساحل، خانواده و فلسطین قرار است در مرحله نخست و بقیه سینماها در مرحله بعد تحویل حوزه هنری استان اصفهان شود.

سیدین نیا با بیان اینکه حوزه هنری پيگير واگذاری تمام سینماهاست، خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری نیز با پیوست اسامی سینماها دستورشان این بوده که تمام سینماهای بنیاد شهید به حوزه هنری واگذار شود.

وی پیرامون تحویل 9 سینمای استان اصفهان از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به حوزه هنری تا پایان سال 93 اظهار کرد: ارشاد در گذشته آماده تحویل سینماها شده بود، اما نمی‌دانم به چه دلیل برای نهایی کردن کار در پایان سال 93 اقدامی نکرد و گویا قرار نیست پس از آن نیز خبری شود.

رییس حوزه هنری استان اصفهان با بیان اینکه آمادگی داریم که با ارشاد در این زمینه همکاری کنیم، افزود: تحویل 9 سینما به حوزه هنری بستگی به نظر مسوولان در ارشاد دارد چراکه مالک این سینماها ارشاد است.

سیدین نیا همچنین پیرامون قضایای مربوط به سینما 22بهمن (همایون) گفت: سرقفلی و امتیاز این سینما متعلق به حوزه هنری و زمین آن متعلق به بنیاد شهید است.

وی افزود: شورای اسلامی شهر اصفهان بدون هماهنگی و موافقت حوزه هنری نمی‌تواند تصمیمی بگیرد و هیچ اتفاقی بدون نظر حوزه هنری نمی‌افتد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار