کد خبر: ۲۹۲۰۴۶
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۹ 06 September 2016

همرکابی بانک قرض الحسنه رسالت و شهرداری اصفهان ادامه دارد / مدیران منطقه 8 اصفهان با کارمندان بانک قرض الحسنه رسالت هم رکاب شدند

صبح امروز مدیر بانک قرض الحسنه رسالت و شهردار منطقه 8 اصفهان به همراه جمعی از کارمندان شعبه امام خمینی (ره) این بانک قرض الحسنه از شهرداری منطقه 8 تا این شعبه را با دوچرخه پیموندند و به حمایت از "سه شنبه های بدون خودرو" پرداختند.

چندی است با آغاز پویش های ترافیکی مثل "سه شنبه های بدون خودرو" و "هوای اصفهان را داریم" تیم مدیریت شهری اصفهان رویکرد نوینی در کنترل و بهبود ترافیک شهری به کار گرفته و از همین رو قرض الحسنه رسالت به عنوان یک نهاد اقتصادی و اجتماعی از این حرکت مثبت شهری حمایت کرده است؛ به گونه ای که با ایجاد "پویش دوچرخه سواری بانک قرض الحسنه رسالت" مدیران و کارمندان این مجموعه هر سه شنبه همپای برخی مدیران و شهروندان اصفهان با دوچرخه به فعالیت های خود می پردازند.

در همین راستا صبح امروز، مدیر بانک قرض الحسنه رسالت و شهردار منطقه 8 اصفهان به همراه جمعی از کارمندان شعبه امام خمینی (ره) این بانک قرض الحسنه از شهرداری منطقه 8 تا این شعبه را با دوچرخه پیمودند و برای بهبود وضعیت ترافیکی اصفهان و ایجاد شهر سالم از پویش "سه شنبه های بدون خودرو" حمایت کردند.

ابراهیم مسکین، مدیر بانک قرض الحسنه رسالت استان اصفهان با اشاره به پیوستن بانک قرض الحسنه رسالت به پویش مردمی ترافیکی اصفهان اظهارداشت: چندی است که بانک قرض الحسنه رسالت در راستای فعالیت های اجتماعی و فرهنگی که دارد به پویش مردمی "سه شنبه های بدون خودرو" پیوسته است و کارمندان شعب مختلف این مجموعه سه شنبه ها با دوچرخه در محل کار خود حاضر می شوند.

وی ادامه داد: انجام اینگونه فعالیت ها زمینه ساز فعالیت های موثر در بهبود شرایط ترافیکی شهر بوده و در ایجاد شرایط مثبت ترافیکی برای نصف جهان تأثیرگذار است.

عباسعلی نصوحی، مدیر منطقه 8 اصفهان نیز در این برنامه با اشاره به اینکه فعالیت های مختلف شهری در بدنه شهر و مناطق نیز اجرا می شود، گفت: مدتی است که با رویکرد جدید تیم مدیریت شهری و همچنین حمایت های ویژه شهردار اصفهان پویش مردمی "سه شنبه های بدون خودرو" در اصفهان رنگ و بویی تازه گرفته و به صورت ویژه به آن توجه شده است.

وی افزود: این اقدام در راستای بهبود وضعیت ترافیکی نصف جهان شکل گرفته و از همین رو در مناطق مختلف اصفهان نیز با یک نگاه ویژه به این پویش مردمی توجه می شود.

گفتنی است با آغاز پوبش مردمی ترافیک در اصفهان کارمندان بانک قرض الحسنه رسالت هر سه شنبه، بدون خودرو و با دوچرخه راهی محل کار می شوند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :