تابناک: حوالی ظهر امروز مردمی که از پل سی و سه پل اصفهان در حال عبور بودند ناگاه با حضور ناگهانی نیروهای امنیتی و پلیس و نیز یگان های امدادی شهر روی پل مواجه شدند و نیروهای پلیس سعی در پیدا کردن بسته ای مشکوک که از سوی یکی از شهروندان به پلیس اطلاع داده شده بود، بودند.
کد خبر: ۲۹۲۰۳۶
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۰ 06 September 2016
به گزارش تابناک اصفهان، حوالی ظهر امروز مردمی که از پل سی و سه پل اصفهان در حال عبور بودند ناگاه با حضور ناگهانی نیروهای امنیتی و پلیس و نیز یگان های امدادی شهر روی پل مواجه شدند.
 
همینطور که مردم مبهوت حضور یک باره نیروهای انتظامی و امدادی در این محل بودند نیروهای پلیس سعی در پیدا کردن بسته ای مشکوک که از سوی یکی از شهروندان به پلیس اطلاع داده شده بود، بودند.
 
مردم که هم ترس و هم پرسش های بسیاری از این وضعیت روی پل داشتند ناگهان با یک بنر نظرشان جلب شد که روی آن نوشته شده بود " محل اجرای رزمایش مقابله با تهدیدات امنیتی".
 
بعد از چند دقیقه که وضعیت پل به حالت عادی بازگشت، با حضور همه نیروهای امنیتی و امدادی در کنار هم و آغاز نمره دهی به عملکرد این نیروها، شهروندان اطمینان حاصل کردند که همه اتفاقات چند دقیقه پیش برای بررسی توان یگان های امنیتی اصفهان در مقابله با تهدیات امنیتی بوده است!.

 سردار عبدالرضا آقاخانی در این زمینه با اشاره به برگزاری رزمایش بمب گذاری ظهر امروز در سی و سه پل اصفهان اظهار داشت: این رزمایش به منظور سنجش توانایی و ظرفیت‌های موجود در یگان نیروی انتظامی اصفهان برگزار شده است.

وی با بیان اینکه در طول سال چندین رزمایش در مناطق مختلف شهر و استان اصفهان برگزار می‌شود، افزود: امروز نیز به تشخیص کارشناسان رزمایش بمب گذاری در سی و سه پل برگزار شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به نمره قبولی یگان‌های انتظامی استان اصفهان در رزمایش بمب‌گذاری امروز ابراز داشت: در آینده نیز چنین رزمایش‌هایی را در نقاط مختلف برگزار خواهیم کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار