مدیر مجموعه جامعه‌القرآن عسکریه اصفهان:
تابناک: مدیر مجموعه جامعه‌القرآن عسکریه اصفهان در ادامه با بیان اینکه احداث مرکزی تخصصی قرآن کریم در دستور کار این موسسه است، گفت: تاکنون مرکزی در این زمینه در استان اصفهان راه‌اندازی نشده است و با احداث آن می‌توان طرح تخصصی حفظ یکساله در استان اصفهان نیز اجرایی کرد.
کد خبر: ۲۹۱۶۶۳
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹ 06 September 2016
به گزارش تابناک، معین مؤذن صفائی، شامگاه دوشنبه در آئین تجلیل از ۱۱۰ حافظ و قرآن پژوه اصفهان با اشاره به اینکه شعبه عسکریه جامعه‌القرآن اصفهان از سال ۹۱ آغاز به کار کرده است، اظهار داشت: در این مرکز طرح‌های روخوانی و روان‌خوانی، حفظ ۳۰ جزء قرآن کریم، طرح حضوری چهار سال و طرح غیر حضوری را اجرایی کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه از سال ۹۲ نیز با نظر شورای آموزشی مجموعه جامعه‌القرآن عسکریه اصفهان آئین نامه طرح تخصصی حفظ دوساله قرآن کریم را تدوین کنیم، افزود: نتیجه این طرح تربیت حافظان کل قرآن کریم، ۲۰ جزء و ۱۵ جزء بوده است.

مدیر مجموعه جامعه‌القرآن عسکریه اصفهان در ادامه با بیان اینکه احداث مرکزی تخصصی قرآن کریم در دستور کار این موسسه است، اضافه کرد: تاکنون مرکزی در این زمینه در استان اصفهان راه‌اندازی نشده است و با احداث آن می‌توان طرح تخصصی حفظ یکساله در استان اصفهان نیز اجرایی کرد.

گفتنی است که آیت‌الله کمال فقیه امامی، اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان و برخی دیگر از مسئولان شهر و اسان اصفهان در این آئین حضور داشتند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :