رییس اداره استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان قزوین:
دومین جلسه معاونین و مدرسان طرح ملی شهاب با حضور رئیس اداره استعدادهای درخشان، کارشناسان و معاونین 6 منطقه استان در سالن جلسات برگزار گردید.
کد خبر: ۲۸۹۷۷۹
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۷ 03 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین، ثابت رستمی رییس اداره استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین در این جلسه گفت: امسال طرح شهاب در 6 منطقه و ناحیه استان شامل البرز؛ آبیک، تاکستان، بویین زهرا، ناحیه یک قزوین و ناحیه دو قزوین برگزار می شود.

وی با اشاره به اهمیت طرح ملی شهاب و تأکید مقام معظم رهبری افزود: این طرح در دوره های گذشته به خوبی برگزار گردید لذا با توجه به اهمیت طرح ملی شهاب و تأکید مقام معظم رهبری، انتظار می رود در سال تحصیلی آینده نیز با جدیت و قوت اجرای مطلوب طرح مورد توجه قرا رگیرد.

رییس اداره استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان قزوین خاطر نشان کرد: هدف از اجرای این طرح شناسايي، هدايت و حمايت آموزشي، تربيتي و معنوي دانش آموزان دارای استعدادهاي برتر از دوره ابتدايي تا پايان دوره متوسطه و زمينه سازي براي استمرار حمايت در آموزش عالي می باشد.

رستمی تصریح کرد: از مناطق و نواحی آموزش و پرورش استان انتظار می رود تا ضمن تشکیل کارگروه علمی-اجرایی در منطقه و هماهنگی با  مسئولین ضمن خدمت مناطق مجری طرح، با برنامه ریزی مطلوب و منسجم دوره های آموزشی مرتبط با موضوع را در شهریور ماه برگزار نمایند.

ایشان اضافه کرد: امسال دو دوره آموزشی شامل 18 و 16 ساعته ویژه آموزگاران پایه چهارم ابتدایی، مدیران، معاونین مدارس، مشاورین و کارشناسان مربوطه برگزار می شود تا آموزگاران از ابتدای سال تحصیلی در شناسایی استعدادهای هشت گانه دانش آموزان نهایت دقت را داشه باشند.

رییس اداره استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان قزوین در ادامه تأکید کرد: از کلیه مدرسین انتظار می رود تا از طریق بحث و تبادل نظر و همفکری با یکدیگر و نیز استفاده از وسایل کمک آموزشی به عنوان ابزار مهم تدریس، در برگزاری دوره های آموزشی مذکور یاری رسانند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار