روایت یک شهادت جاودانه از زبان مادر شهید مشلب؛
مادر شهید احمد محمد مشلب از شهدای مدافع حرم حزب الله لبنان مهمان هیئت فدائیان حسین اصفهان شد و دقایقی از فرزند شهیدش گفت.
کد خبر: ۲۸۹۵۳۵
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۹ 03 September 2016


شهید احمد محمد مشلب، شهید ۲۳ ساله حزب الله لبنان که به خاطر شیک پوشی به القاب مختلفی مشهور و معروف بود اما خودش علاقه داشت به او غریب طوس بگویند چرا که به امام رضا (ع) علاقه ی فراوان داشت و دیشب مادرش میهمان هیئت فدائیان حسین (ع) اصفهان بود.

مادر شهید که سخنان خود را با سلام و درود به امام حسین و روح مطهر امام راحل و مقام معظم رهبری آغاز نمود در ابتدا بر تربیت فرزندان بر مبنای مکتب امام حسین تاکید کرد.

مادر احمد مشلب در پاسخ به این سوال که آیا حاضر است پسر دیگر خود را در این راه فدا کنید؟ گفت: زمانی که زینب (س) در خطر است، زمانی که حسین (ع) در خطر است، زمانی که مهدی در خطر است مگر می توانم فرزندم را نگه دارم ؟ اگر احمد دوباره زنده شود بازهم به او خواهم گفت که برو و در راه حضرت زینب فداکاری کن. این رسم عاشقی برای اهل بیت است.

در ادامه از مادر شهید خواسته شد فرازی از وصیت نامه ی فرزندش را که خطاب به وی نوشته شده بود را بخواند. اما پس از خواندن جملات ابتدایی حاضران را خطاب قرار داد و گفت : حضرت مهدی بقیه الله خیلی تنهاست نیاز به حرکت و تکاپوی ما دارند. من شماهایی که می بینم همه مثل فرزند من هستید باور کنیم شهدا زنده اند فرزندم میان شمانشسته است. باید دقت کنیم که هنوز صدای هل من ناصر حسینی شنیده می شود و چقدر خوبه که وقتی آقای ما هل من ناصر می گویند ما سریع لبیک بگوییم.

در پایان این مراسم پرچم حزب الله لبنان از جانب خانواده شهید احمد مشلب به هیئت فدائیان حسین اهدا شد.

* صاحب نیوز
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار