سرپرست معاونت گردشگری استان اصفهان:
تابناک: سرپرست معاونت گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گرشگری استان اصفهان گفت: یکی از مشکلات ما در بحث گردشگری توزیع نامناسب گردشگر در استان است.
کد خبر: ۲۸۸۶۲
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۳ 28 April 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، محسن یارمحمدیان اظهار کرد: بحث اقامت گردشگران خارجی به ویژه در ماه‌هایی که اوج سفرهای گردشگری محسوب می‌شود، یکی از معضلات صنعت گردشگری استان اصفهان است.

وی با بیان اینکه با تدابیر ویژه دولت یازدهم شاهد رونق گردشگری هستیم، افزود: گردشگران خارجی که با تور سفر می‌کنند اغلب در مرکز استان یعنی شهر اصفهان اسکان پیدا می‌کنند.

سرپرست معاونت گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان بیان کرد: تلاش برای افزایش ظرفیت‌های اقامتی آغاز شده و چندین هتل نیز در اصفهان در حال ساخت است.

وی ادامه داد: این معاونت در تلاش است که توزیع و تمرکز اسکان گردشگران خارجی را از اصفهان به شهرستان‌های دیگر منتقل کند.

یارمحمدیان با اشاره به ظرفیت‌های خوب اقامتگاه‌های بوم‌گردی و طبیعت‌گردی در شهرستان‌های استان اصفهان تصریح کرد: اسکان گردشگران در این اماکن سبب رونق گردشگری در شهرستان‌های استان اصفهان می‌شود.

وی اضافه کرد: در سال گذشته ما شاهد ورود دو قطار حامل گردشگران خارجی به استان اصفهان بودیم اما در سال جاری این رقم به 20 عدد می‌رسد.



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار