در مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال صورت گرفت؛
صبح امروز مجمع هیئت فوتبال اصفهان با حضور ۴۴ عضو شکل گرفت و با رای ۲6 عضو مسعود هراتیان به عنوان رئیس هیئت فوتبال اصفهان انتخاب شد.
کد خبر: ۲۸۷۵۸۲
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۱ 30 August 2016
به گزارش تابناک اصفهان، صبح امروز مجمع هیئت فوتبال اصفهان با حضور ۴۴ عضو شکل گرفت و با رای 26 عضو مسعود هراتیان به عنوان رئیس هیئت فوتبال اصفهان انتخاب شد.
با این انتخاب سوت پایان حضور چندین و چند ساله ابرقویی نژاد، معاون سیاسی - امنیتی استانداری اصفهان در زمان جهانگیری  و رئیس ستاد انتخاباتی اعتدال و توسعه اصفهان زده شد و امیر مسعود هراتیان دبیر حزب اعتدال و توسعه کشور به این سمت انتخاب شد.

حاشیه نگاری این جلسه:

1-  در شرایطی که روابط‌عمومی هیئت فوتبال استان اصفهان از هفته‌ها قبل با ارسال نامه‌ای به رسانه‌ها برای معرفی خبرنگاران آن‌ها درخواست کرده بود، صبح امروز و در اتفاقی عجیب، خبرنگاران، عکاسان و تصویربرداران رسانه‌های گروهی اجازه حضور در این مجمع را پیدا نکردند.

2- نامه‌ای از سوی سازمان بازرسی کشور مبنی بر بررسی وضعیت مسعود هراتیان به دلیل ساکن نبودن در استان اصفهان در بین خبرنگاران دست به دست می‌شود.

3- اجتماع سیاسیون در این انتخابات به خوبی مشهود بود به گونه که بسیاری از سیاسیون احزاب برای تصدی هیئت فوتبال دست دراز کرده بودند و در این جمع تنها هراتیان به عنوان دبیر حزب اعتدال و توسعه به موفقیت رسید!

اولویت های رئیس جدید هیئت فوتبال

مسعود هراتیان اظهار کرد: اینجانب فارغ‌التحصیل مقطع کارشناسی در رشته متالوژی هستم و سابقه مدیریت در یک شرکت صنعتی در چین، مشاور در مجتمع فولاد مبارکه و مدیریت عامل در فولاد هرمزگان را دارم.

وی افزود: خوشبختانه فرصتی فراهم شد که ساختار فوتبال کشور را بررسی کنم و بتوانم دین خود را به فوتبال استان اصفهان ادا کنم، انگیزه حضور من در این عرصه جلوگیری از اتلاف استعدادهای ورزشی جوانان استان اصفهان است که متاسفانه در دهه‌های اخیر از پیشرفت بسیاری از آنان جلوگیری شد.

رئیس جدید هیأت فوتبال استان اصفهان گفت: اینجانب با خود عهد کرده بودم که اگر روزی به جایگاهی رسیدم سعی بر آن داشته باشم تا دین خود را به فوتبال استان اصفهان ادا کنم که در چند روز گذشته فرصتی فراهم شد تا از نزدیک با مسائل و مشکلات فوتبال در شهرستان‌های مختلف روبه‌رو شوم و آن‌ها را مورد بررسی قرار دهم.

وی خاطرنشان کرد: همه هیأت‌های فوتبال در طول سالیان گذشته دچار فراز و فرودها و نقاط ضعف و قوتی بوده‌اند اما طی 10 سال اخیر فوتبال استان اصفهان ساختار اداری منسجم‌تری پیدا کرد و به تبع آن نیز ساختار اداری فوتبال در دیگر شهرستان‌های استان نیز ساختارمدارتر شد.

هراتیان با تاکید بر داشتن برنامه‌هایی مدون جهت ساماندهی وضعیت فوتبال استان اصفهان تصریح کرد: اخلاق‌گرایی، دانایی‌گرایی، قهرمان‌گرایی و تجاری‌سازی از جمله اولویت‌های برنامه‌ریزی اینجانب در هیأت فوتبال استان اصفهان خواهد بود که امیدوارم بتوانم خدمتی در این راستا به فوتبال این استان کرده باشم.

وی ادامه داد: تیم‌های فوتبال استان اصفهان ظرفیت این را دارند که بتوانند برای خود درآمدزایی داشته باشند و تجاری‌سازی کنند که این موضوع باعث رشد و پیشرفت روزافزون آن‌ها خواهد شد؛ موضوع دیگر این است که متاسفانه شهرستان‌ها در اداره هیأت فوتبال استان اصفهان هیچ نقشی ندارند و یکی از اولویت‌های من ورود شهرستان‌ها به هیأت فوتبال است.



سوابق کاندیداهای هیأت فوتبال اصفهان چندان فوتبالی نبود

علی کفاشیان نیز در حاشیه این مجمع در پاسخ به اعتراضات پیشکسوتان فوتبال اصفهان از انتخاب یک فرد غیر ورزشی به عنوان رئیس این هیأت اظهار کرد: در هر صورت اگر ما دیگر کاندیداها را نیز بررسی کنیم می‌بینیم که سابقه آن‌ها تقریبا مشابه مسعود هراتیان بود چراکه برخی از آنان نیز فقط سابقه فعالیت در رشته‌های کشتی و دومیدانی داشتند.

وی افزود: ما کاری به نظر پیشکسوتان در انتخاب رئیس هیأت فوتبال نداریم، چیزی که مهم است تصمیم‌گیری مجمع هیأت فوتبال است؛ در هر صورت اعضای این مجمع پس از مطالعات و بررسی‌هایی رأی خود را در صندوق انداخته‌اند.

نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال ایران گفت: بنده هیچ‌گونه دخالتی در این انتخابات نداشتم و روی هیچ‌یک از کاندیداها نظر خاصی نداشته‌ام؛ تلاش ما این است تا فردی که با اکثریت نظر و رای اعضای هیأت فوتبال انتخاب شده را حمایت کنیم، به او اجازه کار بدهیم و دیگران نیز باید با او همکاری کنند.

وی با بیان اینکه استان اصفهان یکی از قطب‌های بزرگ فوتبال کشور است، تصریح کرد: استان اصفهان در همه حوزه‌ها از جمله باشگاه‌های فوتبال و هیأت‌های فوتبال شهرستانی و غیره فعال است، خوشبختانه اینجانب در سومین دوره انتخابات هیأت فوتبال استان اصفهان حضور داشته و شاهد برگزاری این انتخابات بوده‌ام.

کفاشیان ادامه داد: هماهنگی بسیار خوبی بین اکثریت هیأت‌های ورزشی شهرستان و باشگاه‌ها در اصفهان وجود دارد که اعضای هیأت فوتبال استان اصفهان با بررسی میان کاندیداهای مختلف به یک کاندیدای خاصی رسیده و مسعود هراتیان را انتخاب کردند.

وی اضافه کرد: جا دارد از آقای ابرقویی‌نژاد که 14 سال عهده‌دار ریاست هیأت فوتبال استان اصفهان بودند تشکر و قدردانی کنم چراکه به عنوان یکی از بهترین استان‌های کشور فعالیت می‌کرد؛ امیدوارم این فعالیت‌ها ادامه پیدا کند، قطعا با توجه به ساخت ورزشگاه نقش جهان و تکمیل شدن آن، اصفهان می‌تواند میزبان مسابقات بزرگ آسیایی باشد و این در برنامه کاری فدراسیون فوتبال خواهد بود.

نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال ایران عنوان داشت: انتخابات امروز نشان داد که اهالی فوتبال استان اصفهان کماکان دست در دست هم خواهند داد و موفقیت‌های بیشتری را برای فوتبال این استان رقم خواهند زد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار