تابناک: مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: طرح جامع خطرپذیری پس از تصویب در شورای همامنگی مدیریت بحران استان به 23 شهرستان استان اصفهان برای اجرا ابلاغ شد.
کد خبر: ۲۸۵۳۸
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۲ 27 April 2015

 به گزارش تابناک اصفهان به نقل از ایرنا، منصور شیشه فروش روز دوشنبه در حاشیه جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران اردستان در گفت و گو با خبرنگاران افزود: با ابلاغ این طرح، ستاد مدیریت بحران شهرستان موظف است متناسب با موقعیت و شرایط اقلیمی طرح را مورد بررسی قرار داده و به وسیله دستگاههای ذیربط آن را اجرایی کند.


وی اظهار امیدواری کرد: شهرستان اردستان با تدوین برنامه پنج ساله، طرح ها و راهکارهای مناسب را جهت پیشگیری و کاهش حوادث غیرمترقبه و افزایش ایمنی مشخص نماید.

شیشه فروش در خصوص پرداخت خسارت به حادثه دیدگان بلایای طبیعی استان نیز گفت: سال گذشته در سطح استان مبلغ 600 میلیارد ریال خسارت پرداخت شده که این رقم در اردستان طی دو سال گذشته مبلغ 30 میلیارد ریال از سوی صندوق بیمه محصولات کشاورزی خسارت به آسیب دیدگان پرداخت شده است.

وی با اشاره به خشکسالی منطقه و لزوم صرفه جویی در مصرف آب افزود: دستگاههای اجرایی و بویژه در بخش کشاورزی و منابع طبیعی بایستی اقدامات پیشگیرانه و صرفه جویی در مصرف آب را در اولویت قرار دهند و

نسبت به نصب لوازم کاهنده فشار آب شرب اقدام نمایند.

مدیرکل مدیریت بحران استان در خصوص مبارزه با بیماری سالک در این خطه نیز گفت: در سال گذشته مبلغ 780میلیون ریال اعتبار از محل ستاد مدیریت بحران استان به شهرستان پرداخت شده و در سالجاری نیز اعتبار لازم اختصاص داده خواهد شد.

شیشه فروش از شرکت آبفا خواست نسبت به اخذ مجوز حفر دو حلقه چاه آب شرب اضطراری برای اردستان و بخش زواره اقدام نماید.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار