تابناک: تیم های ذوب آهن اصفهان و فولاد خوزستان در جدالی برای کسب سهمیه یا قهرمانی به مصاف یکدیگر رفتند، که ذوب آهن توانست با نتیجه 2 بر 0 به پیروزی برسد.
کد خبر: ۲۸۴۹۱
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۴ 27 April 2015

به گزارش تابناک اصفهان، تیم های ذوب آهن اصفهان و فولاد خوزستان در جدالی برای کسب سهمیه یا قهرمانی به مصاف یکدیگر رفتند، که ذوب آهن توانست با نتیجه 2 بر 0 به پیروزی برسد.

حاشیه‌ها:

* محمد قاضی، بازیکن سابق ذوب آهن که هفته گذشته در دیدار تیم فولاد غائب بود، در لیست 18 نفره فولاد حضور نداشت، این در حالی است که اسکوچیچ در گفت و گو با ورزش 3 درباره وضعیت قاضی تأکید کرد: قاضی را نمی شناسم.

* رشید مظاهری، دروازه بان سابق فولاد در دقیقه 79 چند دقیقه ای روی زمین افتاده بود، و این مسئله صدای تماشاگران اهوازی را در آورد، وی هم چنین در پایان مسابقه نیز به خوشحالی پرداخت.

* محسن مسلمان که در تعطیلات نیم فصل نخست به هر شرایطی بود از ذوب آهن جدا شد در این دیدار بازی خوبی به نمایش نگذاشت و در نهایت هم تعویض شد.

http://www.fooladfc.ir/galleryimages/uploader/154887417_q6tejcu5.jpg

شرح گل‌ها:

1 ـ صفر (ذوب‌آهن): حرکت عمقی دانیال اسماعیلی فر و پاس عرضی او به مسعود حسن زاده گل برتری ذوب‌آهن در زمین فولاد را ثبت کرد. زننده این گل مسعود حسن زاده مهاجم گلزن ذوبی ها بود که با یک بغل پا از پشت خط شش قدم دروازه فولاد را باز کرد.

2 - صفر (ذوب آهن): ذوب آهنی ها در حالی که از حریف خود جلو بودند بازهم حمله دیگری را ترتیب دادند که تبریزی را در متن خود داده بود، وی در محوطه جریمه فولادی ها توپ را مهاجم دیگر این تیم داد و ضربه او به تیر دروازه فولادی ها برخورد کرد و توپ بازگشتی را خود تبریزی با ضربه سر در حالی که مدافع سرخپوشان اهوازی نیز قصد داشت از گل شدن این توپ ممانعت کند و روی آن تاثیر گذاشت، به گل دوم ذوبی ها تبدیل کرد.

یحیی گل محمدی:

در نیمه نخست بازی پایاپای دنبال می‌شد اما در نیمه دوم بهتر از فولاد بودیم و مستحق 3 امتیاز بازی بودیم.در نیمه دوم توپ و میدان را در اختیار فولادی‌ها دادیم تا بتوانیم در ضد حملات از کند بودن دفاع فولاد خوزستان ‌‌نهایت استفاده را ببریم. در نیمه دوم 5 موقعیت بر روی دروازه فولاد خوزستان خلق کردیم که توانستیم 2 توپ از آن‌ها را وارد دروازه فولاد خوزستان کنیم

اسکوچیچ:

خیلی ناراحتم که هدف‌مان را از دست دادیم و صراحتا اعلام می‌کنم که تیم ذوب‌آهن از ما بهتر و سرتر بود و من این پیروزی را به آن‌ها تبریک می‌گویم. این توان واقعی بازیکنان ما بود و من از آن‌ها راضی هستم، چرا که علی‌رغم کمبود بازیکن، آن‌ها توان واقعی خود را در لیگ به نمایش گذاشته‌اند.من از شکست به دست آمده مقابل ذوب آهن تاسف نمی‌خورم. ما باید به هر ترتیب این لیگ را به پایان برسانیم و از هم‌اکنون به فکر فصل بعدی باشیم ولی ما در دیدارهای آینده لیگ باید برای کسب سهمیه آسیا تلاش کنیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار