گزیده خطبه های امام جمعه اصفهان:
تابناک: در زمینه فرهنگ همه علما و مراجع تقلید از وضعیت فرهنگ و به خصوص حجاب گله دارند فعالیت باید در این زمینه بیشتر و صدا و سیما وارد میدان شود. البته ادارات به خصوص در اصفهان وضعشان بهتر است.
کد خبر: ۲۸۴۸۳۴
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۷ 26 August 2016
تابناک اصفهان: آیت‌الله طباطبایی‌نژاد ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه اصفهان که وزیر دفاع نیز حضور داشت، با اشاره به پیشرفت کشور در صنعت دفاعی بیان کرد: در اوایل انقلاب و جنگ تحمیلی، حتی برای راه اندازی زره‌پوش روسی مشکل داشتیم اما اکنون آن را می‌سازیم، اکنون بر اساس نیازمان، پهپاد و موشک تولید می‌کنیم، این امر دنیای کفر را به لرزه انداخته است، از سوی دیگر در زمینه پزشکی و سلامت روال به همین گونه بود و ما نیازمند کشورهای دیگر بودیم.
 
وی افزود: مردم باید پا به رکاب باشند تا پیشرفت انقلاب و اسلام انجام بگیرد و این اتفاق با همدلی و دست در دست هم بودن اتفاق می افتد.

امام جمعه اصفهان تصریح کرد: در زمینه فرهنگ همه علما و مراجع تقلید از وضعیت فرهنگ و به خصوص حجاب گله دارند فعالیت باید در این زمینه بیشتر و صدا و سیما وارد میدان شود. البته ادارات به خصوص در اصفهان وضعشان بهتر است، اما بازهم اعلام می کنم در مغازه دو نامحرم کنار هم کار کردن حرام است و جایز نیست.

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد در پاسخ به نقد برخی در رابطه با دلیل عدم بحث در مورد موضوعاتی نظیر قراردادهای نفتی و برنامه ششم توسعه در خطبه‌های نماز جمعه تصریح کرد: چنین مواردی باید از تثبیت و تبدیل به قانون مورد ارزیابی دقیق قرار بگیرد و اکنون جای طرح آن در تریبون نماز جمعه نیست.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار