مدیر امور فرهنگی و آموزش کمیته امداد اصفهان مطرح کرد
تابناک: مدیر امور فرهنگی و آموزش کمیته امداد استان اصفهان گفت: سال گذشته ۲۷ میلیارد ریال برای کمک به هزینه‌های تحصیلی دانش‌آموزان و دانشجویان تحت پوشش این کمیته هزینه شده که ۲۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال آن برای پرداخت شهریه بوده است.
کد خبر: ۲۸۳۴۷
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۲ 27 April 2015
به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، محمد میرزایی با اشاره به اینکه کمیته امداد استان اصفهان 14 هزار و 238 دانش‌آموز و 4 هزار و 456 دانشجو زیرپوشش خود دارد، اظهار داشت: سال گذشته 27 میلیارد ریال برای هزینه تحصیلی دانش‌آموزان و دانشجویان زیرپوشش هزینه شد که 21 میلیارد و 800 میلیون ریال آن برای پرداخت شهریه بوده است.

وی با بیان اینکه تعداد 23 هزار و 81 نفر از آموزش خانواده بهره‌مند شدند، افزود: 13 درصد از افراد آموزش‌دیده آقایان و بقیه دختران و زنان تحت حمایت بوده‌اند.

مدیر امور فرهنگی و آموزش کمیته امداد استان اصفهان بیان کرد: سرفصل‌های آموزش به صورت آموزش گروهی، آموزش چهره به چهره، آموزش اردوئی، آموزش غیر‌حضوری، طرح فلاح و همایش‌ها بوده که برای زنان سرپرست خانوار، زنان سرپرست خانوار دارای فرزند، افراد در شرف ازدواج، زوج‌های جوان، دوشیزگان غیر‌محصل، مشمولان طرح اکرام، خودکفایی، سالمندان و نوجوانان در آستانه بلوغ برگزار شده است.

وی تصریح کرد: 130 نفر نخبه و استعداد‌ درخشان زیرحمایت کمیته امداد استان اصفهان هستند که 71 نفر آن‌ها دانش‌آموز و 59 نفر دانشجو و طلاب دینی بوده که در زمینه علمی و نیز قرآنی دارای رتبه هستند.

میرزایی خاطرنشان کرد: همچنین 22 دانشجو در دوره دکترا و 202 دانشجو در دوره کارشناسی ارشد در حال تحصیل هستند.

مدیر امور فرهنگی و آموزش کمیته امداد استان اصفهان گفت: در حال حاضر 2 هزار و 867 نفر در مدارس استان و 122 نفر در دانشگاه‌های استان به صورت امدادگر افتخاری فعالیت دارند که به عنوان رابط فرهنگی به مسائل تحصیلی ایشان رسیدگی می‌کنند.

وی بیان کرد: در سال گذشته با کمک خیران و افراد نیکوکار 5 هزار و 47 نفر به اردوهای سیاحتی و زیارتی اعزام شدند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار