تابناک اصفهان: با حکم رئیس سازمان زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور اسدالله گرجی زاده که پیش از این به عنوان مدیر کل زندان های استان کردستان مشغول فعالیت بود به عنوان مدیر کل جدید زندان های استان اصفهان معرفی و منصوب شد.
کد خبر: ۲۸۳۴۶۱
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۹ 23 August 2016
به گزارش تابناک اصفهان بر اساس منابع خبری، با حکم رئیس سازمان زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور اسدالله گرجی زاده که پیش از این به عنوان مدیر کل زندان های استان کردستان مشغول فعالیت بود به عنوان مدیر کل جدید زندان های استان اصفهان معرفی و منصوب شد.

همچنین بر اساس حکم مذکور، رمضان امیری، مدیر کل سابق زندان های استان اصفهان به عنوان مدیر کل زندان های استان کرمان منصوب شد.


امیری از سال 89 تاکنون مسئولیت زندان های استان اصفهان را بر عهده داشت که در این مدت منشا خدمات مفیدی برای زندانیان  استان شده بود. ارتقا و بهود  مسائل فرهنگی و اجتماعی زندانی ها، برخی فعالیت های مثبت رفاهی و دخیل کردن خیریه ها و خیرین برای آزادی زندانی ها غیر عمد و ... از جمله این اقدامات بود. 

البته با این وجود هنوز مشکلاتی از قبیل کمبود فضای سرانه زندان ها، کیفیت غذا و مسائل این چنینی از مشکلات زندان های اصفهان است که باید دید رئیس جدید در راستای بهبود آن چه اقداماتی صورت می دهد!
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار