مراسم تجلیل از قاریان برتر قرآن استان قزوین امروز با حضور مسؤولان استانی برگزار شد.
کد خبر: ۲۸۲۶۴۰
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۷ 22 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، مجید وفاپور در جلسه‌ای که به مناسبت تجلیل از قاریان برتر قرآن استان قزوین با حضور حجت‌الاسلام علی نعمت‌اللهی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین و سعید رحیمی معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه این استان، ابوالفضل معصومی‌فر مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین و قاریان برتر استان قزوین در سالن جلسات معاونت سیاسی و امنیتی استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: قاریان این استان از برترین قاریان کشوری و بین‌المللی هستند.

وی ادامه داد: این قاریان همیشه و همه جا بدون هیچ‌گونه چشم‌داشت مالی و به دلیل عظمت قرآن در تمام مجالس و مراسم حضور داشته‌اند.

دبیر شورای عالی قرآنی استان قزوین بیان کرد: برنامه با قرآن در رمضان که طی ماه مبارک رمضان از شبکه سیمای مرکز قزوین پخش می‌شد به مدت 6 سال است که استمرار دارد.

وفاپور یادآور شد: طی سال جاری با ارزیابی که از صدا و سیمای مرکز صورت گرفت، مواردی به عنوان نقطه ضعف این برنامه مشخص شد که تلاش داریم در سال آینده این نقاط ضعف برطرف شود.

این مسؤول ادامه داد: تعداد بینندگان برنامه با قرآن در رمضان که طی ماه مبارک رمضان از شبکه قرآن پخش شد امسال نسبت به سال‌های گذشته افزایش پیدا کرده بود که این مسئله جای امیدواری است.

دبیر شورای عالی قرآنی استان قزوین گفت: برنامه با قرآن در رمضان نیز دارای نقاط مثبت و هم دارای نقاط منفی بود که در تلاش هستیم با برگزاری جلسات خصوصی و دعوت مسؤولان و دست‌اندرکاران این برنامه این نقاط ضعف را بر طرف کنیم تا سال آینده با برنامه‌ای پربارتر در خدمت مردم این استان باشیم.

وفاپور تصریح کرد: هر ساله مراسم تجلیل از قاریان برتر استان قزوین جلوتر از زمان امسال برگزار می‌شد ولی در سال جاری به دلیل محدودیت‌های بودجه‌ای این مراسم و با تلاش مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین دیرتر برگزار شد.

وی تشریح کرد: برنامه با قرآن در رمضان که طی ماه مبارک رمضان از شبکه قزوین پخش شد اثرات خوب و سازنده خود را به خوبی در بین مردم در ماه مبارک رمضان نشان داده است چراکه مردم با علاقه خاصی این برنامه را دنبال می‌کردند.

دبیر شورای عالی قرآنی استان قزوین گفت: ما برای تولید برنامه با قرآن در رمضان و رضایت مردم تلاش‌های فراوانی را انجام داده‌ایم تا به حدی که از تحقیق و نظرات کارشناسان در این برنامه استفاده شد.

وفاپور بیان کرد: برای بسیاری از دوستداران قرآن و قاریان در استان قزوین جای سؤال است که چگونه می‌توانند در برنامه با قرآن در رمضان شرکت داشته باشند که برای پاسخ به این سؤال باید به دفتر شورای عالی قرآن این استان مراجعه کنند.

این مسؤول با اشاره به شرایط شرکت علاقمندان به برنامه با قرآن طی رمضان ادامه داد: هر کس که علاقمند به شرکت در این برنامه و اذان است، باید نصف جزء از قرآن را به روش ترتیلی قرائت کرده و همراه با یک اذان با کیفیت صدای بالا در دی.وی.دی و سی.دی ظبط کرده و همراه با رزومه و مشخصات خود به شورای عالی قران استان قزوین ارسال کنند تا در لیست مجموعه قرآن کریم قرار بگیرند تا و صورت انتخاب شدن بتوانند در این برنامه شرکت کنند.

دبیر شورای عالی قرآنی استان قزوین گفت: در برنامه با قرآن در رمضان بسیاری از دستگاه‌ها با شورای عالی همکاری کردند تا این برنامه به نحو احسن انجام شود که جا دارد از اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین و اداره‌کل تبلیغات اسلامی این استان، صدا و سیمای مرکز قزوین و هیأت امنای مسجد امام خمینی استان قزوین تشکر کرد.

گفتنی است در پایان جلسه از قاریان برتر استان قزوین با اهدای لوح و هدایایی تقدیر و تشکر به عمل آمد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار