از ابتدای امسال تاکنون،
مدیرکل پشتیبانی امور دام استان قزوین گفت: با هدف تنظیم بازار و پیشگیری از افزایش بی رویه قیمت ها، از ابتدای امسال تاکنون 400 مرغ تن منجمد به بازار قزوین تزریق شده است.
کد خبر: ۲۸۲۵۸۵
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۲ 22 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین، یوسف جلوخانی روز دوشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: اداره پشتیبانی امور دام آمادگی دارد تا در راستای تنظیم بازار به هر میزان که لازم باشد مرغ منجمد تولید داخل را در اختیار مراکز عرضه قرار دهد.
وی در این خصوص بیشتر توضیح داد و با بیان ما با بخش خصوصی رقابت نمی کنیم و تنها با هدف پشتیبانی از تامین مرغ و گوشت قرمز به فعالیت می پردازیم، اظهارکرد: اداره پشتیبانی امور دام در راستای تنظیم بازار به هنگام کاهش قیمت مرغ آنرا از تولیدکننده خریداری کرده و در دوره افزایش قیمت ها آنرا به بازار تزریق می کند.
مدیرکل پشتیبانی امور دام استان قزوین یادآور شد: عرضه کنندگان می توانند با همراه داشتن معرفی نامه از ادارات جهاد کشاورزی شهرستان مربوط به خود مرغ منجمد را به قیمت هر کیلو 48 هزار ریال از این اداره دریافت کنند.
این مسئول اضافه کرد: اداره پشتیبانی امور دام همچنین آمادگی لازم را برای تزریق گوشت قرمز منجمد به بازار قزوین دارد اما امسال با فعالیت های مناسب بخش خصوصی تاکنون به انجام این اقدام نیاز پیدا نکرده ایم.
جلوخانی، تامین و ارائه نهاده های دام و طیور را از دیگر وظائف اداره پشتیبانی امور دام عنوان کرد و در پایان گفت: در همین راستا از ابتدای امسال تاکنون 10 هزار تن ذرت، سویا و جو با قیمت مناسب توسط این دستگاه به دامداران و مرغداران قزوینی عرضه شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار