وزیر ارتباطات در اصفهان مطرح کرد:
تابناک: هم اکنون مشکلات فراروی ارتباط با دو الی سه هزار بانک خارجی بطور کامل برطرف شده است و مشکل مربوط به چند بانک بزرگ جهانی نیز بتدریج حل خواهد شد.
کد خبر: ۲۸۲۴۴۱
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵ 22 August 2016
تابناک اصفهان: محمود واعظی صبح دوشنبه در دیدار با امام جمعه اصفهان و پیش از افتتاح بیش از 700 طرح مخابراتی در استان اصفهان به مناسبت هفته دولت، اظهار داشت: هم اکنون مشکلات فراروی ارتباط با دو الی سه هزار بانک خارجی بطور کامل برطرف شده است و مشکل مربوط به چند بانک بزرگ جهانی نیز بتدریج حل خواهد شد.
 
واعظی برنامه ریزی برای افزایش فناوری و توانمندسازی تمامی بخش ها و امور کشور را از اولویت ها و اهداف بلند مدت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات عنوان کرد و گفت : تولید محتوای فاخر و همچنین نرم افزارهای بومی توسط متخصصان ایرانی جزو برنامه های این وزارتخانه محسوب می شود و خدمات رسانی گسترده در همه عرصه ها توسط زیرساخت های دولت الکترونیک در دستور کار قرار دارد.
 
واعظی همچنین درخصوص مقوله اصلاح پرداخت یارانه ها که توسط امام جمعه اصفهان در این جلسه مطرح شد گفت: در دولت بیش از 10 جلسه چند ساعته درباره این موضوع تشکیل شده است اما می دانیم که پیامدهای اجتماعی اصلاح پرداخت یارانه ها زیاد است و باید آن را بتدریج پیش برد.
 
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات همچنین درباره دیگر موضوع مطرح شده توسط امام جمعه اصفهان درباره اصلاح امور گمرکی گفت: ساز و کار گمرک پیش و پس از انقلاب اسلامی پیچیده بوده است اما در سه سال اخیر با انجام اصلاحاتی در این زمینه شرایط به گونه ای شده که از سه تا پنج روز می توان امور گمرکی صادرکنندگان و وارد کنندگان را با کمترین فساد اداری حل و فصل کرد.  
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار