مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: شناسایی استعدادها و ایجاد خودباوری در دانش‌آموزان را می‌توان از اهداف برگزاری مسابقات ورزشی برشمرد که باید مورد توجه قرار گیرد و در زمینه توسعه برگزاری این گونه مسابقات اقدامات لازم انجام شود.
کد خبر: ۲۸۱۸۷۸
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۴ 21 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری تسنیم از قزوین، سالار قاسمی شامگاه شنبه در مراسم افتتاحیه هجدهمین دوره مسابقات ورزشی دانش‌آموزان دختر با نیازهای ویژه سراسر کشور که در سالن شهید بابایی قزوین برگزار شد اظهار داشت: دانش‌آموزان با نیازهای ویژه به ورزش و تقویت روحیه رقابت بیش از دانش‌آموزان عادی نیاز دارند.

وی بیان کرد: شناسایی استعدادها و ایجاد خودباوری در دانش‌آموزان را می‌توان از اهداف برگزاری مسابقات ورزشی برشمرد که باید مورد توجه قرار گیرد و در زمینه توسعه برگزاری این گونه مسابقات اقدامات لازم انجام شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: هجدهمین دوره مسابقات ورزشی دانش‌آموزان دختر با نیازهای ویژه سراسر کشور در 6 رشته ورزشی و 3 گروه با معلولیت‌های مختلف برگزار می‌شود.

قاسمی خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان استثنایی باید با حمایت مربیان و معلمان گوی سبقت را از دانش‌آموزان عادی ربوده و شاهد درخشش این دانش‌آموزان در عرصه‌های مختلف باشیم.

وی با اشاره اینکه مسابقات ورزشی دانش‌آموزان باید در سطح بین‌الملل برگزار شود ادامه داد: با تلاش و همت دانش‌آموزان و معلمان امیدواریم شاهد افتخارات بزرگ و کسب نتایج بین‌المللی در مسابقات ویژه دانش‌آموزان بوده و این مهم نیازمند تعامل و حمایت مسئولان و مدیران مربوط است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: در بسیاری از مسابقات شاهد نتایج مطلوبی در پارالمپیک نسبت به مسابقات المپیک هستیم که این امر نشان‌دهنده تلاش و همت ورزشکاران با نیازهای ویژه است.

قاسمی خدمت و میزبانی از دانش‌آموزان استثنایی سراسر کشور را افتخاری بزرگ برای استان قزوین برشمرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار