مدیرکل فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور از راه‌اندازی مرکز مشاوره وقف در اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین خبر داد.
کد خبر: ۲۷۹۹۲۵
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۷ 17 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام سیدمحمدکاظم موسوی‌متقی در جلسه پایش برنامه عملیاتی سال 95 که بعد از ظهر امروز در سالن جلسات اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: اداره‌کل اوقاف و امور خیریه این استان در زمینه طرح ملی حفظ قرآن، تشکیل ستاد طرح تربیت حافظان، افتتاح مرکز آموزش مجازی قرآن‌ کریم و جذب تعداد بسیاری حافظ قرآن‌ کریم دارای پیشرفت و رشد مطلوب بوده است.

وی با اشاره به برنامه‌های انجام شده در حوزه فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین عنوان کرد: این استان از لحاظ فرهنگی و اجتماعی از معدل خوب و رتبه بالایی برخوردار است.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور افزود: استان قزوین باید در زمینه وقف پیشرفت مضاعفی داشته باشد و در همین راستا تلاش شود مرکز مشاوره وقف در اداره‌کل اوقاف و امور خیریه این استان راه‌اندازی شود و در راستای وقف جدید نیز حرکت و اقدامات مضاعف صورت گیرد.

* اقدامات قزوین در حوزه حقوقی و ثبتی اقدامات قابل قبولی بوده است

معاون حقوقی و امور مجلس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور نیز در این جلسه اظهار کرد: اقدامات استان قزوین در حوزه حقوقی و ثبتی اقدامات قابل قبولی بوده و عمده اقدامات و فعالیت‌ها بر اساس برنامه‌ها پیشرفت داشته است.

محمدمهدی حاتمی عنوان کرد: تعدادی از اقدامات و برنامه‌ها با توجه به آن که باید اقداماتی خارج از سازمان انجام شود و مرتبط با مسؤولان دستگاه‌های اجرایی دیگر بوده موجب تأخیر شده که پیش‌بینی می‌شود برنامه‌ها تا پایان سال جاری محقق شود.

وی تصریح کرد: تعدادی از برنامه‌ها از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور پیگیری می‌شود و با توجه به بررسی مسائل در هفت بند صورت جلسه امضا شد.

گفتنی است در این جلسه موضوع ثبت عملکرد پنج ماهه فعالیت‌ها در سامانه و پیگیری و ثبت مشخصات اداری از سوی محمد روح‌الامینی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور مورد تجزیه و تحلیل و پیگیری قرار گرفت.

یادآور می‌شود، موضوع راه‌اندازی و به‌کارگیری نظارت فعال در شهرستان‌ها و اعلام رضایت از اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین در زمینه رسیدگی و پاسخگویی به شکایت‌ها از مواردی بوده که از سوی حجت‌الاسلام رضا حاجی‌زین‌العابدین مدیرکل اجارات سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در جلسه مطرح شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار