صبح امروز
تابناک: صبح امروز با حضور علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد، استاندار اصفهان، نمایندگان اصفهان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از اهالی فرهنگ و هنر و اصفهان مراسم تکریم و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در هتل آسمان اصفهان برگزار شد.
کد خبر: ۲۷۷۸۲
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۹ 26 April 2015

به گزارش تابناک اصفهان، صبح امروز با حضور علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد، استاندار اصفهان، نمایندگان اصفهان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از اهالی فرهنگ و هنر و اصفهان مراسم تکریم و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در هتل آسمان اصفهان برگزار شد.

در این مراسم، حجت الاسلام حبیب رضا ارزانی از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان معرفی و جایگزین حجت الاسلام محمد قطبی در این سمت شد.

گفتنی است، پیش از این حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب رضا ارزانی  رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در استان اصفهان بود.  هم چنین سوابقی مثل نماینده فرهنگی تبلیغی جمهوری اسلامی در عرصه بین الملل ، مدیر مرکز آموزش زبان های خارجی دفتر تبلیغات اصفهان ، مسوول منطقه اقیانوسه و ژاپن اداره کل اعزام مبلغ سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ، رییس دبیرخانه ادیان توحیدی استان اصفهان ، رییس دبیرخانه مهندسی تبلیغات دینی استان اصفهان ، عضو هیات علمی گروه جامعه شناسی دانشگاه اصفهان ، مشاور فرهنگی ستاد اقامه نمازاستان اصفهان ،معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در پرونده کاری ایشان به چشم می خورد .

علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مرسام با بیان اینکه برای انتخاب مدیرکل جدید ارشاد اصفهان مرتب برای من پیامک می‌فرستند که چه کسی را بگذار و چه کسی را نگذار، تصریح کرد: حجت‌الاسلام ارزانی شخصیت برجسته فرهنگی دارای تحصیلات حوزوی و دانشگاهی و صاحب تجربه در داخل و خارج کشور بوده و مدیر شایسته، صاحب تألیفات و مقالات متعددی در حوزه فرهنگ و دین است و اگر چنین شناختی از وی نداشتم برای این کار اقدام نمی‌کردم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: در طول 35 سال گذشته در سمت‌های مختلف خودم افرادی را برای مدیریت انتخاب کردم که در درجه نخست مراتب تدین او احراز شده، اعتقاد به نظام و ولایت فقیه داشته و دارای تخصص و تجربه اجرایی در کار باشد و فارغ از این مسائل به هیچ چیز دیگری فکر نمی‌کنم که تجربه موفقی هم بوده است.

جنتی با اشاره به سیاست‌های دولت یازدهم مبنی بر استفاده از نیروهای شایسته و معتدل در کارهای اجرایی بیان کرد: دولت یازدهم به دنبال جذب افراد به دور از گرایش اصلاح‌طلبی و اصولگرایی است و حجت‌الاسلام ارزانی هیچ گرایشی به این طرف و آن طرف نداشته و دغدغه اصلی او خدمت به آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی با تأکید بر اینکه در حوزه فرهنگ، کار فرهنگ را باید به اهل فرهنگ واگذار کرد، گفت: حجت‌الاسلام قدسی یکی از شخصیت‌هایی که کار فرهنگ و هنر را شناخته و ارتباط مبتنی بر همکاری با اصحاب فرهنگ و مقامات استان داشته است و با توجه به اینکه اصل بر ثبات است و نه تغییر؛ بنابراین مجموعه مدیرانی که در استانها شایستگی داشته‌اند را ابقاء کردیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه نگاهی که به حوزه فرهنگ استان می‌شود در مقایسه با سایر بخش‌ها نگاه مناسبی نیست، افزود: بسیاری از دولتمردان و سیاست‌گذاران کشور دغدغه ایجاد شغل، رفع بیکاری و گرفتاری روزمره مردم را دارند در حالی که مسئله فرهنگ یکی از معضلات کشور است و به فرموده رهبر معظم انقلاب سیاست و اقتصاد ذیل فرهنگ تعریف می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
حجت الاسلام قدسی دیگه کیه ؟؟!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار