لحظه لحظه با سفر روحانی به اصفهان-8
تابناک: امام جمعه اصفهان در مراسم استقبال از رئیس جمهور در میدان امام با اشاره به اینکه کسی از دیپلماسی خارجی ایران تشکر نکرده، از روحانی بابت این مسئله تشکر کرد.
کد خبر: ۲۷۷۸
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۰ 04 February 2015

به گزارش تابناک، آیت الله سید یوسف طباطبایی در جمع مردمی که برای استقبال از رئیس جمهور در میدان امام حاضر شده بودند، گفت: ابتدا از دولت و مسئولان نظام به خاطر اجرای طرح تحول سلامت که همه مردم دعاگوی آنها نیز هستند قدردانی می‌کنم زیرا بسیاری از مستضعفین و فقرا مشکلات درمانی داشتند ولی توان رفتن به دکتر را نداشتند و مشکلات مردم تا حدودی حل شده است.

وی ادامه داد: ما می خواهیم از نکته ای که کسی به خاطر آن از رئیس جمهور تشکر نکرد، تشکر کنیم، این مسئله چیزی جز دیپلماسی خارجی ایران نیست، ایران امروز یک قدرت جهانی است به گونه ای که خیلی از قدرت ها آن سوی میز می نشینند و ما نیز برابر آن در آن طرف میز می نشینیم و مذاکره می کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: ما به همه اثبات کردیم که اهل تعارف نیستیم، اما اهل مذاکره هستیم. ایران اسلامی از همان آغاز به دنبال به دست آوردن انرژی صلح آمیز هسته ای بودو نمی خواست با ساخت بمب اتم سبب ایجاد مشکل برای مردم شود.

وی افزود: یکی ر از مطالبات مهم مردم اصفهان مسئله آب و جاری شدن آن در زاینده رود است که امید می رود دولت با جلوگیری از برداشت های بالادست در چهارمحال و بختیاری، آب را بار دیگر در زاینده رود جاری کند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار