با حضور مسئولین استانی و شهرستانی صورت گرفت؛
تابناک: با حضور مسئولین استانی و شهرستانی ایستگاه آتش نشانی شهرك صنعتی گلپایگان با تجهیز خودروی امدادرسانی و تجهیزات مورد لزوم با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.
کد خبر: ۲۷۶۷۷
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۵ 26 April 2015
به گزارش تابناک به نقل از مهر، محمد جعفری در حاشیه افتتاح ایستگاه آتش نشانی شهرك صنعتی گلپایگان كه عصر شنبه در این شهرك صورت گرفت، در این راستا اظهار داشت: شهرستان گلپایگان از شهرستان های ویژه در حوزه صنعت در استان به شمار میرود و حق این شهرستان در برخورداری از امكانات و شرایط مناسب در صنعت حقی بجاست.

وی با بیان اینكه یكی از نیازهای متولیان حوزه صنعت و مدیران شركت های صنعتی حفظ سرمایه ای است كه در این بخش آمده و وظیفه مسئولین فراهم كردن امكانات در راستای حفظ سرمایه آنهاست، افزود: امروز توفیق حاصل شد كه با پیگیری های انجام گرفته از سوی همكاران و مسئولین شهرستان، خودروی امدادرسانی ایستگاه آتش نشانی و تجهیزات مورد لزوم آن را كه ساختمان آن سال گذشته افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفته بود با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال جهت بهره برداری و استفاده در حوادث احتمالی در اختیار متولیان آن قرار دهیم.

مدیرعامل شركت شهرك های صنعتی استان اصفهان با تقدیر از پیگیری های نماینده شهرستان در امور صنعت استان خاطرنشان كرد: لایحه حمایت از تولید كه سال گذشته مورد تصویب نمایندگان مجلس قرار گرفت یكی از اقدامات به جا و معقولی بود كه می تواند در راستای فعال نگه داشتن صنعت كشور كمك نماید.

مدیرعامل شركت شهرك های صنعتی استان اصفهان با اشاره به اینكه بخش عمده ای از مشكلات موجود در حوزه های مختلف قابل حل بوده و لاینحل نیست، تصریح كرد: با توجه به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری به » دولت و ملت، همدلی و هم زبانی« فراهم كردن درك یكدیگر و تعامل بین مسئولین و مردم می تواند در حل مشكلات كشور كمك شایان نماید.

وی به نیازهای دیگر شهرك صنعتی گلپایگان از جمله خط انتقال آب اشاره كرد و افزود: این پروژه با پیگیری های انجام گرفته حدود ۸۵ درصد پیشرفت فیزیكی داشته كه امیدواریم تا شهریورماه سال جاری به بهره برداری برسد و یكی از دیگر مشكلات شركت های صنعتی در این شهرك مرتفع شود.

جعفری با اذعان به اینكه زیرساخت های دیگر در فاز دو شهرك صنعتی و فاز یك آن در خصوص مخابرات و گازرسانی از طریق مدیریت های شهرستانی و استانی در حال پیگیری است، گفت: بحث جدول گذاری و آسفالت در شهرك صنعتی گلپایگان كه قول آن داده شده بود در حال پیگیری است كه امیدواریم این امر نیز به زودی محقق شود.

وی در پایان به ناحیه صنعتی سعیدآباد اشاره كرد و اظهار داشت: با توجه به بازدیدی كه از این شهرك شد، متوجه جفایی كه تاكنون به آن شده بود و محرومیت آن از لحاظ امكانات مورد نیاز قرار گرفتیم كه بحث آسفالت آن با هزینه ای بالغ بر یك میلیارد تومان با مشخص شدن پیمانكار در حال اجرا و تا چند ماه آینده این پروژه عملی خواهد شد و در راستای امنیت آن نیز مقرر شد یك ساختمان برای نگهبانی شهرك در نظر گرفته شود.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار