عضو موسسه امام خمینی (ره):
تابناک: عضو هیات علمی موسسه علمی و پژوهشی امام خمینی (ره) گفت: در تفکر امام راحل نه تنها جامعه اسلامی در فرهنگ جهانی هضم نمی شود، بلکه همه فرهنگ های بیگانه در فرهنگ اسلام هضم خواهد شد.
کد خبر: ۲۷۶۷۴
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۳ 26 April 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، حجت الاسلام قاسم روانبخش در حوزه علمیه امیرالمومنین شهرستان آران و بیدگل افزود: انقلاب اسلامی ایران در طول تاریخ پس از حکومت امام علی (ع)، بی نظیرترین حکومت بوده و این حکومت مبتنی بر مبارزه با ظلم و استکبار است.

وی با اشاره به سخنان امام خمینی (ره) تصریح کرد: ایشان طنین فریاد مرگ بر آمریکا را از همه مساجد و کلیساهای جهان انتظار می کشیدند.

دبیر سیاسی هفنه نامه پرتو سخن با تاکید بر ادامه راه امام توسط رهبرمعظم انقلاب گفت: تدابیر ایشان در نگاه بر درون، اقتصاد دانش بنیان و اقتصاد مقاومتی کشور را با وجود همه تحریم ها و فشارها از گردنه های سخت به سلامت عبور خواهد داد.

روانبخش در ادامه به روز پنجم اردیبهشت و شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس اشاره و بیان کرد: این حادثه ثابت کرد تا زمانی که ما در راه خدا قدم برداریم، امداد الهی همراهمان خواهد بود.

وی افزود: هرچند در این عملیات نظامی رییس جمهور وقت و فرمانده نیروی هوایی با دولت آمریکا همدست بودند و حتی طرح دستگیری امام خمینی (ره) و انتقال ایشان به ناو آمریکایی در خلیج فارس را پی ریزی کرده بودند، اما شن های بیابان در ساعت دو بامداد و زمانی که امام در حال مناجات با خدا بودند به اذن الهی روسیاهان را رسواتر کرد.

عضو هیات علمی موسسه علمی و پژوهشی امام خمینی (ره) در ادامه یادآور شد: عزت ملت ایران و پنجه در پنجه استکبار انداختن، مرهون هدایت ها و راهبری های امام خمینی (ره) بوده و به لطف الهی کشوری سرافراز در همه زمینه های علمی، نظامی و سیاسی را از آن مرد بزرگ به یادگار داریم.

روانبخش هدف اصلی انقلاب اسلامی را پیاده کردن اسلام و ارزش های آن در سراسر جهان دانست و تاکید کرد: ما نباید این هدف را گم کرده و در فرهنگ بیگانه هضم شویم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :