معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: در پروژه راه‌اندازی هزار و 50 تخت بیمارستانی قزوین، 700 تخت به یک مرکز جدید اختصاص داده شده است.
کد خبر: ۲۷۵۸۰۲
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۲ 10 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، محمدمهدی یوسفی در بازدید از خبرگزاری فارس استان قزوین که بعداز ظهر امروز صورت گرفت، اظهار کرد: موضوعاتی که در حوزه دانشگاه علوم پزشکی مطرح است بدون حمایت اصحاب رسانه انجام شدنی نیست.

وی افزود: طی سال جاری حرکت عظیمی در استان قزوین به ویژه راه‌اندازی پروژه هزار و 50 تخت بیمارستانی در جریان بوده که 700 تخت آن به یک مرکز جدید و مابقی آن به بخش الحاقی بیمارستان شهید رجایی اختصاص داده شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین ادامه داد: کلنگ‌زنی بخش الحاقی مرکز آموزشی و درمانی شهید رجایی انجام شده است که در اتمام این پروژه تمام دستگاه‌های ذیربط هم‌افزایی و مشارکت دارد.

یوسفی بیان کرد: فعالیت دانشگاه علوم پزشکی در سطح استان قزوین بسیار وسیع است چراکه این دانشگاه با وجود نیروی انسانی قابل توجه به عنوان دومین مرکز استان به لحاظ گستردگی محسوب می‌شود.

وی اضافه کرد: یک سوم بودجه دانشگاه علوم پزشکی از طریق بودجه کشوری تأمین و مابقی آن از محل خدمت‌رسانی به مردم محقق می‌شود که 6 درصد هزینه‌های درمان را مردم پرداخت می‌کنند.

معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین با بیان اینکه شرکت‌های بیمه‌گر موظفند مابقی هزینه‌های درمانی را پرداخت کنند و این امر تا به امروز محقق نشده است، خاطرنشان کرد: این دانشگاه به طور تقریبی 100 میلیارد تومان از شرکت‌های یاد شده طلبکار است.

وی در پایان ضمن تقدیر از زحمات خبرنگاران یادآور شد: در حال حاضر روزانه بالغ بر هزار نفر به مراکز بهداشتی و درمانی استان مراجعه می‌کنند.

در ادامه این بازدید مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین اظهار کرد: فعالان رسانه‌ها جایگاه ویژه حوزه سلامت را نسبت به سایر حوزه‌ها درک کرده‌اند و نگاهشان به این حوزه به عنوان یک دستگاه اجرایی نیست.

ارداقیان تشریح کرد: یکی زیرساخت‌های عمده طرح تحول نطام سلامت ارتقاء هتلینگ بود که در این مسیر رسانه‌ها حمایت قابل توجهی را داشته و مدیران دانشگاه بدون دغدغه و نگرانی از چالش‌های رسانه‌ای فعالیت خود را در این زمینه انجام داده‌اند.

وی اضافه کرد: حوزه سلامت حوزه سیاست نیست و دانشگاه علوم پزشکی رویکرد سیاسی نداریم و رسانه‌ها هم نباید در حوزه سلامت  وارد سیاست شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار