دومین تجمع گندمکاران اصفهان در یک هفته؛
تابناک: این کشاورزان خواستار احقاق به موقع حقوق خود هستند چراکه در اثر بدعهدی دولت، اکنون جمع کثیری از کشاورزان به کارگران خود بدهکار شده اند و باید بعد از اینکه با هزار وعده و وعید پول خود را از دولت گرفتند، چک های برگشتی خود را تسویه کنند.
کد خبر: ۲۷۵۰۰۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۱ 09 August 2016
تابناک اصفهان: امسال دولت به وعده های خود در خصوص پرداخت به موقع خرید تضمینی گندم وفا نکرد و همین مسئله سبب شد تا کشاورزان اصفهانی صدای اعتراض خود را طی روزهای گذشته به مسئولان برسانند.

کشاورزان اصفهانی که براساس وعده دولت برای پرداخت پول گندم هایشان به طلبکاران خود وعده سر خرمن داده بودند، امروز در مقابل استانداری اصفهان تجمع کردند.

این کشاورزان خواستار احقاق به موقع حقوق خود هستند چراکه در اثر بدعهدی دولت، اکنون جمع کثیری از کشاورزان به کارگران خود بدهکار شده اند و باید بعد از اینکه با هزار وعده و وعید پول خود را از دولت گرفتند، چک های برگشتی خود را تسویه کنند.

امروز کشاورزان اصفهانی در حالی در مقابل استانداری اصفهان تجمع داشتند که دو روز پیش نیز اعتراض خود به عدم پرداخت به موقع را به روسای جهاد کشاورزی اصفهان با تجمع در مقابل ساختمان این سازمان نشان دادند.

شنیده ها حاکی از این است که در نتیجه این اعتراضات مسئوان استان وعده پرداخت بدهی تا یک هفته دیگر را به کشاورزان داده اند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار