به نام خبرنگاران به کام دیگران؛
تابناک: اما بعد از این نقدها استاندار اصفهان به میدان گلایه ها وارد شده و در پاسخ به نقدهای روز خبرنگار گفته است؛ همه نقدهای مربوط به مراسم روز خبرنگار در اصفهان را خواندم؛ محور مشترک آنها تریبون ندادن به اصحاب رسانه در برابر مسئولان بود.
کد خبر: ۲۷۴۸۲۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۹ 09 August 2016

تابناک اصفهان: نقدها از همان شبی شروع شد که به جای پاسداشت یک روز برای خبرنگاران، یک روز با همه تریبون‌هایش به مسئولان استان اختصاص یافت و دیگر جایی برای عرض اندام اصحابی که همه روزهای سال را پای حرف‌های مسئولان نشسته بودند، باقی نمایند!.

این نقد مانند یک بغض در گلوی جامعه خبری همچنان مانده است و از بزرگ تا کوچک اهالی رسانه هنوز در محافل رسمی و غیررسمی گلایه از این برخوردها دارد.

اما بعد از این نقدها استاندار اصفهان به میدان گلایه ها وارد شده و در پاسخ به نقدهای روز خبرنگار گفته است؛ همه نقدهای مربوط به مراسم روز خبرنگار در اصفهان را خواندم؛ محور مشترک آنها تریبون ندادن به اصحاب رسانه در برابر مسئولان بود.

وی البته بدون اشاره به جبران چنین مراسمی، با یک روش خاص خود سعی دارد این اجحاف در حق اهالی رسانه را برای دیگر اصناف و بخش‌ها جبران کند.

رسول زرگرپور گفته است؛ برای اینکه امروز پس از نشست با فعالان اقتصادی در اتاق بازرگانی دوباره چنین مشکلی را با رسانه ها نداشته باشیم، بخشی از وقت خود را برای صحبت کردن به صنایع کوچک می دهم.

حرف های زرگرپور هرچند در زبان تلویح پذیرش اشتباه را در خود دارد اما هرچه حرف‌های استاندار را با عینک خوشبینی هم بخواهیم نگاه کنیم، هیچ نشانی از جبران این اشتباه در حق خبرنگاران، ندارد!.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار