رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر اصفهان خواستار شد:
تابناک: رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزش شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: استاندار اصفهان باید به بحث مترو ورود پیدا کند تا هر چه سریع‌تر شاهد بهره‌برداری از خط نخست متروی اصفهان به صورت کامل باشیم.
کد خبر: ۲۷۴۰۰
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۵ 25 April 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، اصغر آذربایجانی پیش از ظهر امروز در هشتاد و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر با اشاره به اینکه با توجه به بازدید اعضای شورا و کمیسیون عمران، معماری و شهر‌سازی شورای اسلامی شهر از ایستگاه‌های میدان امام حسین (ع)، میدان انقلاب و چهار‌راه تختی اظهار کرد: مدیرعامل سازمان قطار شهری در این بازدید گزارشی از وضعیت پروژه قطار شهری در خط نخست ارائه دادند.

وی با اشاره به اینکه با توجه به مشکلاتی که مترو با میراث فرهنگی به ویژه در سطح حاکمیتی در تهران و پژوهشگاه میراث فرهنگی دارد بنابراین استاندار اصفهان باید به این موضوع ورود پیدا کند، ادامه داد: زمان‌بندی فعلی این پروژه علاوه بر تأخیر‌های گذشته نیز با تأخیر‌های قابل توجهی مواجه شده است.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزش شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: استاندار اصفهان باید به این موضوع ورود پیدا کند تا هر چه سریع‌تر شاهد بهره‌برداری از خط نخست متروی اصفهان به صورت کامل باشیم.

وی اضافه کرد: همچنین با توجه به گزارش مدیرعامل سازمان قطار شهری باید کمیته‌ای ویژه برای پیگیری امور داخل شهرداری با حضور شهرداران مناطق درگیر در خطوط نخست و دوم متروی اصفهان و معاونان معماری و شهر‌سازی، اداری و مالی، حمل و نقل و ترافیک و فرهنگی و اجتماعی تشکیل شود تا در این کمیته در راستای رسیدگی به مشکلات ایجاد شده در شهرداری که به صورت بین بخشی است، تصمیم‌گیری و اجرایی شود.

آذربایجانی ضمن تقدیر و تشکر از برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای اجرای برنامه‌های هفته نکوداشت اصفهان تاکید کرد: برنامه‌ریزان برای نکوداشت هفته اصفهان باید به صورتی برنامه‌ریزی کنند تا در کنار اجرای برنامه‌های ویژه در سطح شهر در سطح مناطق محروم نیز برنامه‌های ویژه‌ای به مناسبت نکوداشت این هفته اجرا شود.

وی با تاکید بر اینکه اجرای این برنامه‌ها باید به صورتی باشد تا فضای شهر متأثر از هفته نکوداشت شود، افزود: همچنین با توجه به ردیف‌های اعتباری که در سال گذشته و در سال جاری به عنوان ردیف اعتباری تجلیل از نخبگان علمی، قرآنی و ورزشی در بودجه است، تشکیل و اجرای یک برنامه متمرکز و ویژه در هفته نکوداشت اصفهان ضرورت دارد.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزش شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه این برنامه‌‌ریزی در سال گذشته صورت نگرفت، گفت: امیدواریم که در سال جاری با یک برنامه ویژه و متمرکز شاهد تجلیل از نخبگان علمی، قرآنی و ورزشی با حضور مسئولان شهر و استان باشیم و حوزه معاونت فرهنگی، اجتماعی باید این برنامه ویژه را انجام بدهد.

وی اضافه کرد: همچنین آقای فیض‌اللهی در روز‌های پایانی سال گذشته درجه یک هنر در رشته مینا را دریافت کرده است که بر اساس آیین‌نامه اجرایی تبصره ماده 66 قانون مدیریت خدمات کشوری هم‌طراز با درجه دکترا است و ضرورت دارد از این هنرمند اصفهان تجلیل ویژه‌ای صورت بگیرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار