رئيس كميسيون فرهنگي شوراي اسلامي شهر اصفهان عنوان كرد:
تابناک: رئيس كميسيون فرهنگي، اجتماعي و ورزش شوراي اسلامي شهر اصفهان گفت: هم‌افزايي دستگاه‌ها در حوزه‌هاي فرهنگي امري مهم و ضروري است كه بايد مورد توجه قرار بگيرد.
کد خبر: ۲۷۳۷۷
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۱ 25 April 2015

به گزارش تابناک اصفهان به نقل از روابط عمومي شوراي اسلامي شهر اصفهان، اصغر آذربايجاني در ديدار اعضاي شوراي اسلامي شهر اصفهان با مديركل صدا و سيماي مركز اصفهان اظهار كرد: آقاي احمدي افزادي يكي از سرمايه‌هاي ملي هستند كه در حال حاضر درمجموعه صدا و سيماي مركز اصفهان فعاليت مي‌كنند.

وي با بيان اينكه صدا و سيما يكي از مجموعه‌هاي فرهنگي در كشور است، اضافه كرد: يكي از سياست‌هاي اساسي صداو سيما راه‌اندازي شبكه‌هاي محلي در استان‌ها است كه از يك سو يك مجموعه از برنامه‌هاي صدا و سيما براي استان‌ها باشند و از سوي ديگر قاب تصويري از استان‌ها در منظر ملي باشند.

رئيس كميسيون فرهنگي، اجتماعي و ورزش شوراي اسلامي شهر اصفهان با اشاره به اينكه در كلان كشور با يك اصفهان‌ستيزي مواجه هستيم، تصريح كرد: اصفهان با اين موضوع دست و پنجه نرم مي‌كند و مهر اصفهان‌ستيزي بايد از روي پيشاني اصفهان برداشته شود.

وي با تاكيد بر اينكه رسانه ملي نتوانسته است واقعيت‌هاي اصفهان را به متوليان امر در سطح كشور اطلاع‌رساني كند، ادامه داد: شبكه اصفهان بايد زبان گويايي از مشكلات و آسيب‌هاي مختلفي كه اصفهان با آن مواجه است براي نسل‌هاي آينده باشد.

آذربايجاني با بيان اينكه شبكه اصفهان و صدا و سيما باي در حوزه‌هاي مختلف فعال باشد، تاكيد كرد: طي چند ماه گذشته برنامه‌هاي ويژه‌اي در اصفهان اجرا شده است و نگاه بايد در حوزه ايجاد شاط اجتماعي براي مردم باشد.

وي به يكي از نياز‌هاي ضروري در حوزه فرهنگي اشاره كرد و افزود: هم‌افزايي دستگاه‌ها در حوزه‌هاي فرهنگي امري مهم و ضروري است كه بايد مورد توجه قرار بگيرد.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار