سالک:
تابناک: نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: در میان مطالبات مردم اصفهان هم اکنون مسئله آب در بخش‌های مختلف شرب، کشاورزی و صنعت در اولویت قرار دارد.
کد خبر: ۲۷۳۷
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۱ 04 February 2015

حجت‌الاسلام و المسلمین احمد سالک در گفت‌وگو با تسنیم، با ابراز خرسندی از سفر رئیس‌جمهور به اصفهان اظهار داشت: در میان مطالبات مردم اصفهان هم اکنون مسئله آب در بخش‌های مختلف شرب، کشاورزی و صنعت در اولویت قرار دارد.

وی افزود: بحث اصلی ما با هیئت دولت بر سر مصوبات شورای عالی آب هست که شامل چند مسئله بسیار مهم از جمله جلوگیری از بهره برداری آب در استان بالادستی و حتی خود اصفهان، انتقال آب به فلات مرکزی توسط تونل بهشت آباد و گلاب 2 و اعمال مدیریت واحد آب از سرچشمه‌های زاینده رود تا تالاب گاوخونی است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت نامناسب رودخانه زاینده رود بیان کرد: دیگر خواسته ما از دولت زاینده رود دائمی است نه زاینده‌رود فصلی و مقطعی، چرا که وضعیت فعلی این رودخانه به هیچ وجه پاسخگوی مردم و کشاورزان استان اصفهان نیست.

وی با ابراز امیدواری از سفر هیئت دولت برای رفع مشکلات استان اصفهان خاطرنشان کرد: البته باید امکانات دولت را نیز در نظر بگیریم چرا که از وضعیت بودجه دولت نیز بی‌اطلاع نیستیم ولی با این حال معتقدیم که دولت تدبیر و امید می‌تواند با درایت بیشتر به رفع مشکلات استان اصفهان کمک کند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار