استاندار قزوین به همراه نماینده استان در مجلس شورای اسلامی از اردوی تیم های ملی سنگ نوردی جوانان و نوجوانان در قزوین بازدید کرد.
کد خبر: ۲۷۲۴۵۶
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۳ 05 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، فریدون همتی استاندار قزوین روز جمعه به همراه داود محمدی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی، منوچهرحبیبی معاون استاندار و جمعی از مدیران استان از اردوی تیم های ملی سنگ نوردی جوانان و نوجوانان در قزوین بازدید کرد.

فریدون همتی در بازدید از تمرین اردوی تیم های ملی سنگ نوردی جوانان و نوجوانان در قزوین که در استادیوم ۱۵ هزار نفری سردارآزادگان در حال برگزاری است گفت: حوزه ورزش از اهمیت زیادی برخوردار است که توجه به این حوزه می تواند جایگاه قزوین را در سطوح ملی ارتقا بخشد.

وی افزود: استان قزوین استعدادها و ظرفیت های بالایی در رشته های مختلف ورزشی دارد که حمایت بیشتر و همکاری مدیران دستگاه ها می تواند در شکوفایی آنها موثر باشد.

استاندار با اشاره به جایگاه قزوین در رشته سنگ نوردی تصریح کرد: قزوین در رشته سنگ نوردی حائز رتبه و جایگاه ملی و بین المللی است و زمینه حضور در مسابقات المپیک در مراحل بعدی را دارد و حمایت از این رشته و فراهم کردن بسترها و امکانات لازم می تواند پرچم جمهوری اسلامی را در دنیا به اهتزاز درآورد.

در پایان این بازدید استاندار قزوین با درخواست اداره کل ورزش و جوانان و هیئت سنگنوردی استان برای تخصیص ۵۰۰ میلیون ریال برای مسقف کردن دیواره سنگنوردی ورزشگاه سردار آزادگان موافقت کرد.

دومین مرحله اردوی تیمهای ملی جوانان و نوجوانان در قزوین به مدت ۴ روز برگزار می شود و طی آن برترین سنگ نوردان نوجوان و جوان کشورمان برای حضور در رقابتهای سنگ نوردی قهرمانی آسیا برگزیده خواهند شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار