به مناسبت هفته کارگر؛
تابناک: در نخستین روز از هفته کار و کارگر، زنگ کار و کارآفرینی در هنرستان محمد نراقی کاشان به صدا درآمد.
کد خبر: ۲۷۲۴۱
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۶ 25 April 2015
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، حسن رمضانی صبح امروز در هنرستان محمد نراقی، از کارگران به عنوان یکی از قشرهای مهم و زحمتکش جامعه نام برد و اظهار داشت: کارگران در هر فرصت شغلی با زحمت ها و مشقت های زیادی روبرو هستند.

وی، هدف از اجرای این مراسم که به صورت نمادین در هنرستان نراقی کاشان برگزار شد، ارتقای فرهنگ کار و کار آفرین در میان آینده سازان که می توانند در آینده نقش مهمی را داشته باشند، بیان کرد.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان کاشان حرمت قایل شدن برای مقام شامخ کارگران به عنوان ایفا کنندگان اصلی در فرآیند تولید که نبض فعالیت های اقتصادی را در مرحله اجرا و عمل به عهده دارند را از دیگر اهداف این مراسم برشمرد.

وی نقش جامعه کارگری را در رشد و توسعه و اقتصاد جامعه حائز اهمیت دانست و افزود: احترام به قشر کارگری در رشد جامعه تاثیرگذار است.

مدیر آموزش و پرورش کاشان نیز در این مراسم، با تاکید بر اینکه توسعه و پیشرفت جامعه نیازمند ترویج فرهنگ کارآفرینی است، تصریح کرد: باید فرهنگ پشت میز نشینی به فرهنگ کارآفرینی اصلاح شود.

محمود خدمتی افزود: هنرستان ها امنیت شغلی هنرجویان را تضمین می کند که نتیجه آن به حرکت درآوردن چرخ های توسعه کشور است.

وی، با اشاره به اینکه توان علمی هنرجویان می تواند از همین دوران آغاز شود، افزود: دانش آموزان کارآفرینی هستند که هم خود صاحب شغل می شوند و هم اشتغالزایی می‌کنند.

مدیر آموزش و پرورش کاشان گفت: 5/36 درصد از دانش آموزان دوره متوسطه کاشان در هنرستان ها تحصیل می کنند که تا پایان برنامه پنجم به 40 درصد می رسد.

به گزارش تسنیم، در حال حاضر 2 هزار و 876 هنرجو در 21 هنرستان در 63 رشته تحصیلی فعالیت می کنند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار