روابط عمومی فرمانداری اسلام آبادغرب:
فرماندار اسلام آبادغرب؛ از تصویب 40 طرح کشاورزی در بخش دامپروری با یکصد میلیارد ریال اعتبار در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۲۷۱۷۴۴
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۷ 04 August 2016
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا؛روابط عمومی فرمانداری اسلام آبادغرب  به نقل از افشین کریمی در جلسه شورای اشتغال این شهرستان که در سرسرای جلسات فرمانداری برگزار شد؛ اعلام کرد: اجرای این طرح ها و صنایع کوچک دامی زمینه اشتغال 80 نفر از جوانان ساکن روستاها را فراهم خواهد کرد.
وی افزود: از محل اعتبارات مصوبه های سفر مقام معظم رهبری به استان؛ برای شهرستان اسلام آبادغرب به 795 طرح به میزان 340 میلیارد ریال از سوی بانک های عامل پرداخت شده است.
فرماندار اسلام آبادغرب در خصوص تعهد اشتغال دستگاه های اجرای شهرستان بیان داشت: از ابتدای سالجاری تاکنون دستگاه های اجرایی برای 236 نفر شغل ایجاد کرده اند.
وی با بیان اینکه بزودی یک سرمایه گذار خارجی برای بازدید از شهرستان و اجرای طرح عظیم اشتغالزایی سفر خواهد کرد؛ گفت: استقبال از سرمایه گذاران طرحهای اشتغالزا از اولویت های مدیریت این شهرستان است. 
کریمی همچنین بیان داشت: زیرساخت های لازم برای سرمایه گذاران با توجه به موقعیت مناسب شهرستان فراهم است و همه ادارات و دستگاه های دولتی برای این موضوع توجیه شده اند.شهرستان اسلام آبادغرب با 150 هزار نفر جمعیت در 55 کیلومتری غرب کرمانشاه قرار دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار