بسته آخر هفته
تابناک:تعطیلات آخر هفته ممکن است برای بسیاری از ما تنها یکی دو روز دلگیر و خسته‌کننده به نظر برسند. اغلب ما، کل هفته مشغول انجام کارها یا فعالیت‌های روزمره‌مان هستیم و آخر هفته در واقع باید زمانی برای بازیابی قوا و شروع پرانرژی کار در روزهای پیش رو باشد.از این هفته در نظر داریم بسته ای را تحت عنوان "آخر هفته" ارائه کنیم و در ان به بررسی اتفاقات تفریحی آخر هفته بپردازیم.
کد خبر: ۲۶۷۳۷
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۷ 23 April 2015
به گزارش تابناک اصفهان، تعطیلات آخر هفته ممکن است برای بسیاری از ما تنها یکی دو روز دلگیر و خسته‌کننده به نظر برسند. اغلب ما، کل هفته مشغول انجام کارها یا فعالیت‌های روزمره‌مان هستیم و آخر هفته در واقع باید زمانی برای بازیابی قوا و شروع پرانرژی کار در روزهای پیش رو باشد.از این هفته در نظر داریم بسته ای را تحت عنوان "آخر هفته" ارائه کنیم و در ان به بررسی اتفاقات تفریحی آخر هفته بپردازیم.
در  این هفته، که مصادف شده با مراسم ها ویژه روز اصفهان و برنامه هایی از قبیل می توانید آخر هفته خود به یکی از برنامه های اصفهان در این هفته مراجعه کنید و از این اتفاقات فرهنگی و تفریحی لذت ببرید.
برنامه این ویژه برنامه ها که در درگاه رسانه ای شهرداری اصفهان قرار دارد را در زیر می توانید مشاهده کنید.

http://www.imna.ir/images/docs/000188/188109/images/sit-imna-ruz-esfahan-01-02-94.jpg



در این هفته، آخر هفته مصادف شده با شب آرزوها از همین رو برنامه هایی که مصادف با این شب برگزار می شود را در قسمت زیر مشاهده کنید.
****

ویژه برنامه های شب آرزوها

****

لیله الرغائب را در تخت فولاد بگذرانیم

مدیر مجموعه تاریخی،فرهنگی، مذهبی تخت فولاد با تشریح برنامه های این مجموعه در هفته نکوداشت اصفهان به برگزاری ویژه برنامه شب لیله الرغائب اولین شب جمعه ماه رجب در جنب مقبره بیمناابا رکن الدین اشاره کرد و گفت: این برنامه ۳ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۲:۳۰ با نماز و اعمال این شب آغاز می شود و با سخنرانی و دعای کمیل پایان می یابد.

حجت الاسلام مهروی پورهمچنین گفت: برگزاری ویژه برنامه فرهنگی گردشگری تخت فولاد برای دانشجویان از برنامه های مهم هفته نکوداشت اصفهان است.

وی افزود: این ویژه برنامه شامل نمایشگاه، مسابقه ،همایش علمی و تور گردشگری است.

مدیر مجموعه تاریخی،فرهنگی، مذهبی تخت فولاد ادامه داد: برگزاری همایش جهاد علمی شیخ بهایی ویژه روحانیان و دومین برنامه نکوداشت زنان عالمه و شهیده از دیگر برنامه های پیش بینی شده در هفته نکوداشت اصفهان در مجموعه فرهنگی مذهبی تخت فولاد است.


مراسم احیای لیله‌الرغائب

http://navana.ir/uploads/2015/04/%D9%84%DB%8C%D9%84%D9%87-%D8%A7%D9%84%D8%B1%D8%BA%D8%A7%D8%A6%D8%A8-724x1024.jpg


به گزارش تابناک اصفهان، مراسم احیای شب لیله الرغائب در آستان مقدس زینبیه با نوای آیت الله سید ابوالحسن مهدوی برگزار می گردد. شروع این مراسم از ساعت ۲ بامداد (سحر) روز جمعه ۴ اردیبهشت می باشد.

سینماهای اصفهان در آخر هفته



سینما قدس اصفهان، سالن شماره1: ایران برگر

سینما قدس اصفهان، سالن شماره2: استراحت مطلق

سینما ساحل: رخ دیوانه

سینما سپاهان: ایران برگر

سینما خانواده: طعم شیرین خیال

سینما فرهنگیان: شانس، عشق، تصادف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار