توصیه فرماندار هم کارساز نشد؛
تابناک: دانش آموزان مدرسه اژه‌ای یک اصفهان(استعدادهای درخشان) صبح امروز برای بار دوم و به دنبال بی‌توجهی به مطالباتشان در مقابل استانداری اصفهان تجمع کردند.
کد خبر: ۲۶۷۱۹۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸ 27 July 2016

تابناک اصفهان: دانش آموزان مدرسه اژه‌ای یک اصفهان(استعدادهای درخشان) صبح امروز برای بار دوم و به دنبال بی‌توجهی به مطالباتشان در مقابل استانداری اصفهان تجمع کردند.

این دانش آموزان که نسبت به جابجایی خود از مدرسه اژه ای یک به دو و سه اعتراض دارند، تاکنون با پاسخ قانع کننده ای از سوی آموزش و پرورش روبرو نشده اند و در آخرین اظهارنظر مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان، این اقدام دستور شورای برنامه ریزی استان عنوان شده است.

با این وجود هنوز والدین و دانش آموزان اژه ای یک به دلیل بعد مسافت و نیز سطح پایین‌تر مدرسه اژه ای 2 و 3 نسبت به این جابجایی به شدت گله‌مند هستند.

مینا کلاهدوزان مادر حمید، یکی از دانش آموزان این مدرسه است که در گفت و گو با تابناک می گوید: پسرم به خاطر انتقال به مدرسه‌ای با سطح پایین‌تر افسرده شده و انگیزه ای برای تحصیل ندارد. مسئولان آموزش و پرورش نباید تصمیمی بگیرند که باعث هزینه برای ما و دانش آموز شود.

وی می گوید: وقتی محدوده خانه ما در خیابان صفه که مدرسه اژه ای یک در آن محدوده قرار دارد، است، چرا باید فرزندم به مدرسه‌ای دیگر که فاصله بسیاری با محل زندگی ما دارد برود.

وی بیان می‌دارد: مدرسه اژه ای سه در خیابان زینبیه است و عملا فرزندم باید هروز از جنوب شهر به شمال شهر برود.

در این خصوص، فضل الله کفیل در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان اصفهان با اشاره به ابراز نگرانی دانش آموزان آموزشگاه تیزهوشان شهید اژه ای ناحیه سه اصفهان در باره طرح هدایت تحصیلی افزود: مسئولان باید جلسه ای پیشگیرانه ای در این زمینه با دانش آموزان تشکیل دهند و به سئوالات آنها پاسخ دهند.

کفیل تاکید کرد: مدیران واحدهای آموزشی باید انعطاف پذیری در واحدهای آموزشی داشته باشند و از سخت گیری در زمینه ظرفیت ها و سهمیه ها خودداری کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار