تابناک: نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: به مناسبت ایام مبارک دهه فجر مراسم جشنی در شاهین‌شهر برگزار شده که حدادعادل به منظور سخنرانی و دیدار مردمی در این مراسم شرکت می‌کند.
کد خبر: ۲۶۶۸
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۵ 03 February 2015

حسینعلی حاجی دلیگانی در گفت‌وگو با تسنیم با اعلام خبر سفر حدادعادل به اصفهان اظهار داشت: به مناسبت ایام مبارک دهه فجر مراسم جشنی در شاهین‌شهر برگزار شده است و ما به نوبه خاص این مراسم را برگزار کردیم و این هم جلسه بعدی است که برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: این ارتباط مسئولان با مردم یکی از فرصت‌های خوبی است که در این ایام دهه فجر انقلاب اسلامی به وجود می‌آید و از این طریق مردم می‌توانند دغدغه‌ها و مسائل خود را منعکس کرده و مسئولان مشکلات مردم را می‌شنوند و به نحو و در زمان مقتضی انعکاس دهند تا اقدام لازم را به عمل بیاورند.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: حداد عادل از افراد انقلابی، ولایی و خوشنام نظام است که افتخار این را دادند که در شهر شاهین شهر خدمت ایشان باشیم.

وی پیرامون برنامه حدادعادل در شاهین شهر گفت: برنامه ایشان برنامه سخنرانی در مسجد فاطمیه شاهین‌شهر بعد از نماز مغرب و عشا است و به نوعی دیدار مردمی است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار