رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: رسانه‌ها باید برای انتشار اخبار پلیس راه از انتشار اخبار کذب خودداری کرده و واقعیت را تحویل جامعه دهند.
کد خبر: ۲۶۵۸۵۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۹ 25 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین، نصرالله بیگلری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به وضعیت راه‌های استان قزوین، اظهار کرد: ترافیک در تمام مسیرهای این استان سبک و روان است و مشکل خاصی در تردد وجود ندارد.

وی ادامه داد: فرمانده و گشت‌های پلیس راه استان قزوین در جاده‌های این استان حضور فعال داشته و کنترل می‌کنند تا مشکلی در مسیرهای عبوری به وجود نیاید.

رئیس پلیس راه استان قزوین عنوان کرد: محور قزوین ـ کرج، قزوین ـ زنجان، قزوین ـ رشت محورهای پرتردد این استان بوده که سبک و روان است.

بیگلری عنوان کرد: رسانه‌ها باید برای انتشار اخبار پلیس راه از اخبار کذب خودداری کرده و واقعیت را تحویل جامعه دهند چراکه امروزه برخی از رسانه‌ها به شایعات دامن می‌زنند.

این مقام انتظامی بیان کرد: شایعاتی مبنی بر اینکه روز گذشته یک دستگاه اتوبوس از تاکستان به سمت قزوین که برای کارخانه شیشه بوده به دلیل گرم شدن لنت لاستیک جلوی سمت راست این خودرو مشکل جزیی رخ داده بود که از سوی نیروهای هلال‌احمر با آتش‌نشانی برای خنک کردن این خودرو اقدام شد.

رئیس پلیس راه استان قزوین با بیان اینکه این استان شاهراه مواصلاتی بوده که 13 استان کشور از این محورها عبور و مرور می‌کنند، خاطرنشان کرد: با توجه به آزادراه‌های استان قزوین رانندگان نباید در سطح شانه جاده و حاشیه راه‌ها توقف کنند.

بیگلری یادآور شد: لازم است رانندگان برای استراحت و ادامه سفر خود در پارک‌ها، استراحتگاه‌ها و مجتمعات داخل شهر قزوین استفاده کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار