فرماندار شهرستان آبیک گفت: در این شهرستان ۳۰ هزار بیمه شده اصلی و در مجموع ۷۰ هزار نفر بهره مند از خدمات تامین اجتماعی وجود دارد.
کد خبر: ۲۶۵۲۲۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۴ 24 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین، علی رحمانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ۳۰ هزار بیمه شده اصلی و در مجموع ۷۰ هزار نفر بیمه شده تامین اجتماعی در شهرستان آبیک وجود دارد که همین موضوع سبب اخذ مجوز تبدیل درمانگاه نبی اکرم(ص) به درمانگاه شبانه روزی شده است.

وی با اشاره به برنامه های شهرستان آبیک در خصوص اقتصاد مقاومتی عنوان کرد: با تشکیل پنج جلسه اقتصاد مقاومتی در شهرستان، ۵۲ واحد تولیدی برای دریافت تسهیلات معرفی شده اند.

فرماندار آبیک خاطرنشان کرد: واحدهایی که از حمایت های فرمانداری بهره مند می شوند، ملزم به استفاده از نیروهای بومی هستند و این امر مورد تاکید نمایندگان استان در مجلس نیز قرار دارد.

رحمانی اضافه کرد: مجتمع گوشت زیاران با ۳۲ نفر نیرو راه اندازی شده که بناست در سفر معاون اول رئیس جمهور پیگیری های لازم برای بازگرداندن آن به جایگاه اصلی خود صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: نرخ بیکاری در شهرستان ۱۳.۶ است که برای تک رقمی کردن آن باید همه بسیج شوند و تلاش کنند.

فرماندار آبیک در خصوص ساماندهی امور شهری نیز تصریح کرد: ساماندهی چهارشنبه بازار یکی از موضوعات مد نظر فرمانداری بود که به انجام رسید و اکنون ساماندهی کارگران فصلی در شهر آبیک نیز در حال پیگیری جدی است.

رحمانی خاطرنشان کرد: با پیگیری های صورت گرفته مقرر شده است که زمین دیگری برای این کارگران در نقطه دیگر در نظر گرفته شود و با مهلت دو ماهه ای که به آنان داده شده، بناست امر ساماندهی کارگران فصلی به انجام برسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار