نصرت اله علیرضایی طی مکاتبه با دستگاه های اجرایی،شهرداری ها، دانشگاه ها و بانک های استان خواستار ارسال پروژه های قابل افتتاح این سازمان ها و نهادها به مناسبت هفته دولت تا 16 مردادماه سال جاری شد.
کد خبر: ۲۵۹۱۰۵
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۵ 12 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری قزوین در بخشی از نامه  دبیر شورای اطلاع رسانی استان خطاب به  روسا و مدیران کل دستگاه های اجرایی، دانشگاه ها ، بانک ها و شهرداری های استان آمده است: برنامه ریزی و هماهنگی درخصوص افتتاح و بهره برداری از پروژه های قابل افتتاح در ایام هفته دولت از سنت های حسنه و ماندگاری است که هرساله به همت مسئولین و بویژه دولتمردان برای پاسداشت خدمات و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و یادمان و نکوداشت شهدا ی گرانقدر دولت بویژه شهیدان والامقام رجایی و باهنرانجام می شود.
علیرضایی در ادامه این مکاتبه آورده است: در همین راستا و به منظور  اطلاع رسانی از خدمات  و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی بویژه در دولت تدبیر و امید خواهشمند است دستور فرمائید پروژه های قابل افتتاح آن دستگاه در ایام هفته دولتتا روز شنبه  16 مردادماه تکمیل و به این اداره کل ارسال گردد.
گفتنی است در این نامه بر ارسال پروژه های قابل افتتاح با رعایت مشخصاتی چون نام پروژه ، محل اجرا در سطح شهرستان و بخش، اعتبار ، مدت زمان اجرای طرح، دولتی یا غیر دولتی بودن و میزان اشتغالزایی طرح ها تاکید شده است.
علیرضایی در این نامه  خواستار برنامه ریزی و هماهنگی  مدیران کل دفاتر شهری و روستایی استانداری و فرمانداران  درخصوص  پروژه های قابل افتتاح  دستگاه ها ،شهرداری ها و دهیاری ها در سطح شهرستان ها  و در هفته دولت  شده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار