میدان انقلاب صحنه دفاع از ارزش ها؛
تابناک: تجمع هزاران نفری مردم اصفهان همزمان با سراسر کشور شامگاه دوشنبه و با حضور مسئولان،‌خانواده شهدا و شهروندان اصفهان از میدان انقلاب تا میدان آزادی اصفهان برگزار شد.
کد خبر: ۲۵۸۹۴۹
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۳ 12 July 2016
به گزارش تابناک به نقل از خبرگزاری ها، تجمع هزاران نفری مردم اصفهان همزمان با سراسر کشور  شامگاه دوشنبه و با حضور مسئولان،‌خانواده شهدا و شهروندان اصفهان از میدان انقلاب تا میدان آزادی اصفهان برگزار شد.

حجت‌الاسلام میثم ریاحی، معاون ستاد احیای استان اصفهان در این مراسم با اشاره به راهپیمایی میلیونی مردم ایران در روز جهانی قدس اظهار داشت: مردم ایران همواره به فرمان رهبر معظم انقلاب لبیک گفته و همراه با مسئولان در همه صحنه‌ها حضور یافته‌اند.

وی در ادامه با اشاره به همراهی مردم یمن،‌ لیبی، مصر و لبنان با مردم ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس بیان داشت: مردم یمن امسال سه بار پوزه رژیم صهیونیستی را به خاک مالیده‌اند و با وجودی که بیش از یکسال است در برابر جهان غرب ایستاده‌اند، رگبار بمب‌هایی که بر سرشان می‌ریزد را به جان خریده و در این راهپیمایی شرکت کرده و ذره‌ای عقب نشینی نکرده‌اند و به دنبال آن شاهد قیام مردم مصر و بحرین بودیم.

معاون ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان حضور جوانان و نوجوانان بسیجی در این راهپیمایی را در واقع تجدید میثاق جوانان با شهدا اعلام کرد و بیان داشت: سراسر زندگی بشر صحنه مبارزه حق خواهان و آزادی خواهان با زورگویان و مستکبران و جنایت‌کاران بوده و امروز هم از آن جدا نیست، اگر تاریخ با هابیل و قابیل، ابراهیم و نمرود، محمد و ابوجهل و ابولهب، علی و معاویه شروع شده اما کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا خواهد بود و موضع ما ایستادن در جبهه حق خواهد ماند.

وی تصریح کرد: این درست است که قرآن به ما یاد داد که اگر دین خدا را یاری کنیم خدا نیز ما را یاری خواهد کرد و امروز نشان می‌دهیم که به فرمایش رهبر معظم انقلاب لبیک گفته و انقلابی خواهیم ماند و زیر بار ظلم نمی‌رویم.

حجت‌الاسلام ریاحی با اشاره به شاخصه‌های انقلابی بودن نیز گفت: توجه به آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب و رهبر معظم انقلاب، توجه نکردن به خواسته‌های پیش پا افتاده و زندگی مادی، رهایی از ظلم حاکمیت استکبار، فعالیت در راستای تحقق عدالت الهی، اطاعت از ولایت فقیه، حفظ استقلال و آزاد بودن ، اطاعت ناپذیری از حاکمان ظالم جهان، حساس بودن نسبت به دشمن و سر دادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل تا نابودی آنها، داشتن تقوای سیاسی و اجتماعی، دوری از ابتذال و فساد و حفظ پاکدامنی و تقوا از مهمترین شاخصه‌های فرد انقلابی است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۶
وقتی نظرات را منتشر نمی کنید چه سود؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار