کد خبر: ۲۵۸۷۰۳
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۶ 11 July 2016


رئیس پلیس راه استان البرز گفت: طی ایام تعطیلات عید سعید فطر دو نفر در جاده‌های استان البرز بر اثر تصادف جان خود را از دست دادند.

رضا اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: همانطور که انتظار داشتیم و پیش‌بینی می‌کردیم، در روزهای شانزدهم تا نوزدهم تیر ماه که همزمان با پایان ماه مبارک رمضان و آغاز دور نخست سفرهای تابستانی بود، شاهد حجم زیادی از خودروها در جاده‌های البرز بودیم.

وی افزود: در این مدت حدود هفت میلیون و 500 هزار خودرو در جاده‌ها استان البرز تردد کردند که کنترل این میزان از حجم خودروها و نظارت بر عملکرد رانندگان کار بسیار سخت و سنگینی بود.

این فرمانده ارشد انتظامی تصریح کرد: خوشبختانه با همکاری و تعامل اکثریت مطلق رانندگان توانستیم حجم زیاد ترافیک را کنترل کرده و اکثر رانندگان قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت می‌کردند.

اکبری گفت: متاسفانه با وجود تاکید و اطلاع‌رسانی بسیار زیادی که در خصوص رعایت قوانین و به ویژه عدم رانندگی در زمان خواب‌آلودگی و رعایت سرعت مطمئنه از سوی پلیس انجام شده بود، باز هم شاهد تصادفاتی بودیم.

وی بیان داشت: در این مدت شاهد دو فقره تصادف منجر به فوت در محورهای برون‌شهری استان البرز بودیم که بر اثر آن دو نفر از سرنشینان جان خود را از دست دادند.

رئیس پلیس راه استان البرز افزود: همچنین طی روزهای شانزدهم تا نوزدهم تیر ماه سال جاری تعداد 51 مورد تصادف خسارتی در آزادراه‌ها و جاده‌های برون‌شهری استان البرز اتفاق افتاد.

اکبری گفت: بر اساس گزارش ماموران پلیس راه و همچنین دستگاه‌های خدماتی مانند اورژانس طی این مدت سه فقره تصادف منجر به جرح نیز در استان البرز اتفاق افتاد که بر اثر آن چهار نفر از مسافران مصدوم شدند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا تصادفات منجر به جرح و یا فوت در تعطیلات عید سعید فطر امسال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته افزایش داشته است، گفت: با وجود آنکه شاهد افزایش مسافرت‌ها در این مدت بودیم، اما تعداد تصادفات و همچنین تعداد افراد فوت و یا مجروح شده بر اثر تصادف، افزایشی را نشان نمی‌دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار