مسعود نصرتی، شهردار قزوین گفت: دومین بوستان بانوان شهر قزوین هم‌زمان با دهه کرامت و روز ولادت امام رضا (ع) افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۲۵۷۹۷۵
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۹ 10 July 2016
مسعود نصرتی، شهردار قزوین گفت: دومین بوستان بانوان شهر قزوین هم‌زمان با دهه کرامت و روز ولادت امام رضا (ع) افتتاح می‌شود.

به گزارش ایلنا از قزوین؛ نصرتی ، 14 تیرماه در گفت‌وگو با ایلنا بیان کرد: با توجه به اتمام عملیات عمرانی بوستان بانوان مینودر در منطقه سه شهرداری، اجرای فضای سبز و دیگر اقدامات مرتبط توسط سازمان پارک‌ها و فضای سبز آغاز شده است و پیش بینی می‌شود این پروژه در دهه کرامت به بهره‌برداری برسد.

وی با اشاره به اینکه بوستان بانوان مینودر، دومین بوستان بانوان قزوین است که احداث آن در مساحتی بیش از دو هکتار در دستور کار شهرداری قزوین قرار گرفت، عنوان کرد: این بوستان به منظور افزایش سرانه فضای سبز ویژه بانوان قزوینی، ارائه‌ خدمات مطلوب شهری به شهروندان، افزایش نشاط و شادابی در مهم‌ترین قشر جامعه که محور اصلی کانون خانواده به شمار می‌آیند، در حال تکمیل و احداث است.

شهردار قزوین افزود: به دلیل استقبال از بوستان بانوان نرگس، احداث دومین بوستان بانوان از تیرماه 1393 در ناحیه مینودر در دستور کار شهرداری قزوین قرار گرفت تا بانوان این ناحیه نیز بتوانند با آرامش خیال به فعالیت‌های تفریحی و ورزشی در بوستانی مختص بانوان بپردازند و از مزایای آن بهره‌مند شوند.

نصرتی با اشاره به اعتبارات پیش‌بینی شده برای اجرای این پروژه تصریح کرد: برای احداث بوستان بانوان مینودر 20 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده و اکنون اقدامات نهایی برای بهره‌برداری از این بوستان در حال اجرا است.

شهردار قزوین به امکانات پیش‌بینی شده در این بوستان اشاره کرد و گفت: بازیگاه کودک، مسیر دوچرخه، مسیر پیاده‎روی، ست ورزشی، 5 چشمه سرویس بهداشتی، فضای چندمنظوره، آلاچیق، زمین والیبال، بدمینتون و تنیس، ست ورزشی، نیمکت و سطل زباله از جمله امکانات موجود در این بوستان است.

نصرتی اظهار کرد: شهرداری قزوین تمام تلاش خود را به کار بسته است تا با اجرای پروژه‌های شهری در کوتاه‌ترین زمان ممکن بتواند رفاه و رضایت شهروندان را تأمین کند.

وی با اشاره به آغاز ساخت سومین بوستان بانوان در قزوین گفت: این بوستان در جنوب شهر قزوین و در خیابان اصفهان با اعتبار 70 میلیارد ریال احداث می‌شود که هدف از اجرای این پروژه توسعه متناسب امکانات در تمام نقاط شهر است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار