جانشین فرماندهی ناجا:
تابناک: مردم استان‌های شمالی کشور حق‌ دارند اعتراض کنند، وقتی ما یک مسیر را یک‌طرفه می‌کنیم، آن دسته از افرادی که نمی‌توانند از این مسیر استفاده کنند حقشان پایمال می‌شود.
کد خبر: ۲۵۷۹۶۶
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۱ 10 July 2016
به گزارش تابناک اصفهان، سردار اسکندر مومنی، جانشین فرمانده ناجا، صبح امروز در جمع خبرنگاران اصفهانی از وضعیت چاده جالوس و نارضایتی مردم بومی منطقه شمال سخن گفت.

* مردم استان‌های شمالی کشور حق‌ دارند اعتراض کنند، وقتی ما یک مسیر را یک‌طرفه می‌کنیم، آن دسته از افرادی که نمی‌توانند از این مسیر استفاده کنند حقشان پایمال می‌شود؛ اما واقعاً این بحث مخصوصاً در جاده کندوان و چالوس؛ ظرفیت و گنجایش این حجم از خودرو را ندارد.

*جاده کندوان حدود 80 سال پیش ساخته شده که در آن روزها به تعداد انگشتان دست از آن جاده خودرو عبور نمی‌کرد اما در این ایام حدود 50 هزار خودرو از این جاده عبور می‌کند.

*اگر طول و عرض این خودروهایی که در این جاده عبور می‌کنند را بشماریم بیش از چند صد کیلومتر می‌شود و واقعاً این محور ظرفیت و گنجایش این حجم از خودرو و مسافران را ندارد.

*جاده‌های شمالی کشور مخصوصاً جاده کندوان به‌ هیچ‌ وجه ظرفیت این تعداد خودرو را ندارد و پلیس راهنمایی و رانندگی، راه و گریزی به‌جز یک‌طرفه کردن جاده ندارد.

*مأموریت‌های نیروی انتظامی در مبارزه با بدحجابی کمرنگ نخواهد شد و نیروی انتظامی همواره قانون را اجرا می‌کند. البته مأموران مبارزه با بدحجابی آموزش دیده هستند و برای این امر گزینش شده‌اند.

*در سه ماهه اول سال شاهد کاهش 9 درصدی قتل و همچنین 10 درصدی سرقت مسلحانه بوده‌ایم. هم‌چنین در ماه رمضان شاهد کاهش جرائم و به عنوان مثال کاهش 33 درصدی قتل بوده‌ایم و در مجموع جرائم خشن دو درصد کاهش داشته است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار