فرماندار اصفهان خبرداد:
تابناک: فرماندار اصفهان گفت: آموزش ها در منطقه بايد متناسب با نيازها و ظرفيت هاي منطقه باشد و فعاليت هاي فرهنگي در حوزه سلامت شهروندان و اطلاع رساني و آگاه سازي به شهروندان كار بسيار مهم و با ارزشي است.
کد خبر: ۲۵۷۴۸
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۴ 21 April 2015
به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی فرماندری اصفهان، فضل الله كفيل در اولين جلسه كارگروه تخصصي سلامت و امنيت غذايي شهرستان اصفهان از اختصاص ۵ميليارد ريال اعتبارات تملك دارائي سالجاري به مبارزه با سالك در اين شهرستان بويژه در بخش‌هاي بن رود ،جلگه و جرقويه سفلي و عليا خبرداد و افزود:با توجه به حساسيت موضوع وجلوگيري از گسترش اين بيماري و همچنين حفظ سلامت شهروندان ضمن فعال سازي كميته بخشها ،اين اعتبار پيش بيني و تدابير لازم در اين خصوص اتخاذ خواهد شد.

وي گفت: هدف از برگزاري اين جلسه با توجه به هفته سلامت ، برقراري ارتباط مناسب دستگاه ها براي حل مشكلات مربوط به حوزه سلامت است.

كفيل درخصوص ستاد فرهنگ سلامت وابسته به سازمان فرهنگي تفريحي شهرداري اصفهان، گفت: فعاليت هاي فرهنگي در حوزه سلامت شهروندان و اطلاع رساني و آگاه سازي به شهروندان كار بسيار مهم و با ارزشي است كه همكاري همه دستگاههاي ذيربط را مي‌طلبد.

وي با اشاره به اينكه هم افزايي نتيجه همدلي مجموعه دستگاه هاي دولتي است، افزود: تمام ارگان ها بايد از ظرفيت‌هاي ايجاد شده بهترين استفاده را داشته باشند، يكي از اشكالات بزرگ در برنامه ها، بحث اطلاع رساني مناسب، به جا و به موقع است كه بايد در اين امر توجه بيشتري شود.

فرماندار اصفهان با بيان اينكه هميشه پيشگيري مقدم بر درمان است، گفت: آموزش ها و آگاهي سازي در بحث سلامت شهروندان امري بسيار مهم است كه شهرداري ظرفيت هاي خوبي را در اين زمينه دارد و بايد از تمام ظرفيت ها براي تاثيرگذاري بيشتر نهايت استفاده را داشته باشد.

وي با اشاره به اينكه آموزش ها در منطقه بايد متناسب با نيازها و ظرفيت هاي منطقه باشد، اظهارداشت: با توجه به بحث سلامت و اهميت كار اين ستاد لازم است در هر منطقه يك شوراي سلامت با اعضاي نماينده اي از نيروي انتظامي، نماينده روحانيت، نماينده دانشگاه علوم پزشكي و آموزش و پرورش تشكيل شود و نيازهاي هر منطقه در اين شورا بررسي و اولويت بندي شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :