توضیحات فرمانداری فریدن در خصوص یک تجمع؛
تابناک: مواضع و پاسخ های فرمانداری بدون خطاب قرار دادن فرد یا نهاد خاصی، بنا به ضرورت و در چارچوب اختیارات سازمانی و مصالح نمایندگی دولت ارائه شده است.
کد خبر: ۲۵۷۳۵۸
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۲ 09 July 2016

به گزارش تابناک اصفهان، بعد از بروز برخی جنجال ها در شهرستان فریدن و به دنبال آن تجمع عده ای از مردم این شهرستان در برابر استانداری اصفهان در انتقاد به برخی صحبت های عنوان شده از سوی فرماندار خطاب به امام جمعه این شهر، فرمانداری این شهرستان در برابر این تجمعات و واکنش های مردمی، انتقاد کرده و حضور این افراد را برای تحت فشار قرار دادن مدیریت استان برای تغییرات مدیریتی در این شهرستان عنوان کرده است!.

این فرمانداری بعد از گذشت حدود دو هفته از ماجراها با ارسال فکسی به برخی رسانه‌ها توضیحات خود در خصوص جریانات رخ داده در شهرستان فریدن را ارائه کرد.

این فرمانداری آورده است: در تاریخ 30/3/95 تعداد محدود 34 نفر از ساکنان و اهالی این شهرستان در حرکتی غیرمتعارف و مضر به حال شخصیت عمومی و اداری شهرستان و منطقه تاریخی و پرافتخار فریدن و تجمع غیرقانونی در مقابل استانداری اصفهان نسبت به نشر اکاذیب و ایراد اتهام به فرماندار شهرستان مبنی بر توهین به امام جمعه محترم و ... اقدام می نمایند.

فرمانداری فریدن در توضیح خود در خصوص نیت و هویت افراد تجمع کننده در برابر استانداری اصفهان گفته است: این افراد که غالبا از مدیران بازنشسته یا برکنار شده دولت سابق و دارای هویت و اهداف معلوم بوده و برای شهروندان محترم شهرستان کاملا شناخته شده می باشند، مدتهاست با تمسک قرار دادن هرچیزی از جمله نهاد محترم امامت جمعه به مخالفت با سیاست ها و برنامه های دولت در شهرستان مشغول بوده و هدف اصلی اشان از این تجمع اعمال فشار به مدیریت استان برای تغییرات مدیریتی در شهرستان و احتمالا انتصاب فردی از مخالفین دولت در جایگاه نمایندگی دولت در شهرستان بوده است!.

فرمانداری فریدن ادعاهای مطرح شده از سوی تجمع کنندگان را تکذیب کرده و از پیگیری قضایی این موضوع خبر داده با این حال این فرمانداری در ادامه می افزاید: مواضع و پاسخ های فرمانداری شهرستان بدون خطاب قرار دادن فرد یا نهاد خاصی، بنا به ضرورت و در چارچوب اختیارات سازمانی و مصالح نمایندگی دولت ارائه گردیده و داشتن اختلاف نظر با برخی افراد حقیقی و حقوقی در نوع و چگونگی طرح مسائل و مشکلات اجرایی و تبیین و اطلاع رسانی لازم به مدیران و افکار عمومی شهرستان در این زمینه به منزله توهین و بی احترامی نیست.

فرمانداری فریدن از عدم پیگیری مطالبات شهرستان از جمله آب شرب در این تجمع که دلیل تجمع از سوی تجمع کنندگان عنوان شده است، انتقاد کرده و گفته است؛ تنها چیزی که در این تجمع قابل پیگرد مطرح نشده مسائل و مشکلات شهرستان از جمله آب شرب است. با این توضیح که آب شرب شهرستان داران تقریبا از یک دهه قبل با مشکل نیترات بالا مواجه بوده و در حال حاضر از طریق دستگاه نیترات زدا، و عملیات رقیق سازی و با نظارت دستگاه بهداشت و درمان با استاندارد بهداشتی تهیه و توزیع می شود.

همینطور آبرسانی سیار به چند روستای دارای مشکل مشابه با جدیت انجام می شود ضمن اینکه طرح آبرسانی به شهرستان از منابع پایدار از ابتکارات این فرمانداری بوده که طی یکسال اخیر به عنوان یک پروژه کلان با قوت از طریق سلسله مراتب وزارت نیرو، در دست پیگیری است و همچنین نصب دستگاه های نیترات زدا برای روستاهای مشکل دار به زودی انجام و فرآیند آبرسانی سیار نیز حذف خواهد شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار